Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@04:44:06 GMT

رونمایی از وب‌سایت جدید بانک شهر

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۲۹۰۱

رونمایی از وب‌سایت جدید بانک شهر

پول‌نیوز - مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، از رونمایی وب‌سایت جدید این بانک، همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حمید رضا عظیمی با تاکید بر اهمیت رضایت مشتریان از خدمات الکترونیک بانک اظهار کرد: به این منظور، پس از ماه ها پیگیری و تلاش این مجموعه، وب‌سایت جدید این بانک با در نظر گرفتن افزایش زیبایی تصویری، تسهیل در دسترسی و افزایش سرعت خدمات، طراحی، اجرا و رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مطابق استانداردهای روز دنیا وب سایت جدید بانک شهر، با حفظ تناسب ابعاد، قابل نمایش در نمایشگرهای مختلف از جمله مونیتور کامپیوتر، موبایل و تبلت است و کاربران می‌توانند با استفاده از هر یک از وسایل یادشده ، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

عظیمی با اشاره به دیگر ویژگی‌های این سایت، گفت: وب سایت جدید بانک شهر، خدمات محور طراحی شده است و کاربران به ساده ترین شکل ممکن به خدمات مورد نیاز بانکی خود دسترسی داشته باشند.

به گفته وی، ساختار بصری جدید اخبار بانک شهر، اطلاعات نرخ ارز و قابلیت محاسبه و تبدیل ، صفحه ویژه رسانه و ... از دیگر بخش های جدیدی است که برای این سایت پیش بینی شده است و به آدرس shahr-bank.ir برای شهروندان قابل دسترسی است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک شهر وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • قطع شدن دسترسی به ۳ نقطه سردشت دزفول
  • قطع شدن دسترسی به سه نقطه سردشت دزفول
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد