Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@16:17:51 GMT

جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۵۱۷۷

‍‍‍‍‍‍

خانم معصومه احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: در بخش هایی از ارتفاعات مرکزی و جنوبی زاگرس و نواحی کوهستانی جنوب شرق احتمال بارش های خفیف و پراکنده وجود دارد یعنی در نواحی مرتفع استان های چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات استان های لرستان، کهکیلویه و بویراحمد و کرمان و بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل احتمال بارش وجود دارد و اگر بارش اتفاق بیفتد خیلی خفیف و پراکنده و در ساعات بعد از ظهر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تا روز دوشنبه نقشه های هواشناسی نشان می دهد موجی از سمت شمالغرب و دامنه های زاگرس، کشور را تحت تأثیر خود قرار می دهد و تا پایان هفته تقویت می شود و غالب مناطق شمال غرب و دامنه های زاگرس و با شدت کمتر مناطق مرکزی کشور را در بر می گیرد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کارشناس سازمان هواشناسی افزود : وزش باد مهم ترین پدیده بخش شرقی و جنوب شرقی کشور است به ویژه در منطقه زابل ، سیستان و بلوچستان که منجر به ریزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا می شود.
احمدی گفت : آب های جنوبی کشورمان به ویژه خلیج فارس و تنگه عمان برای دو روز آینده مواج و متلاطم پیش بینی می شود.
وی افزود: به لحاظ شرایط دمایی نیز در بیشتر مناطق کشور بخصوص نیمه غربی روند افزایش دما رخ می دهد که به طور متوسط 5 درجه افزایش دما پیش بینی می شود واین روند تا روزهای میانی هفته آینده ادامه خواهد داشت.
کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران صاف و با رشد ابر در نواحی مرتفع است و در ساعات بعد از ظهر در نواحی شمالی استان تهران بارش رگباری و بهاری اتفاق می افتد و دما در گرم ترین ساعات به 25 درجه و در روزهای میانی به بالای 30 درجه می رسد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هواشناسی کارشناس جو آرام پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: برای امروز جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز سه شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

راستی بیان داشت: مجددا روز سه شنبه بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود و بیشینه سرعت در شمال غرب و جنوب شرق است که کاهش کیفیت هوا و غلظت غبار دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • هشداز نارنجی سازمان هواشناسی برای برخی از مناطق کشور
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد