Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عابدی مدیر تماشاخانه سنگلج درباره دلایل خداحافظی از این سالن تئاتری به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه امسال و در مردادماه قصد اجرای یک اثر نمایشی را دارم و همچنین می خواهم در سال جاری اولین فیلم سینمایی ام را هم کارگردانی کنم، ترجیح می دهم که در حال حاضر زیاد در حیطه مدیریت فعال نباشم.

وی عنوان کرد: این تصمیم را در زمان مدیریت آقای مهدی شفیعی در اداره کل هنرهای نمایشی گرفتم و همان موقع نیز این موضوع را با آقای شفیعی مطرح کردم که ایشان هم محبت داشت و گفت تا زمانی که در اداره کل هنرهای نمایشی حضور دارد در تماشاخانه سنگلج بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تماشاخانه سنگلج با تاکید بر اینکه رفتنش از این تماشاخانه ارتباطی با تغییر مدیریت در اداره مل هنرهای نمایشی ندارد، گفت: از آن جایی که آقای شهرام کرمی نیز از دوستان صمیمی بنده است و نمی خواستم بحث استعفا یا رفتن در میان باشد، موضوع را با آقای کرمی نیز مطرح و ایشان را متقاعد کردم که با توجه به اینکه کارمند وزارت ارشاد هستم در جایی غیر از مدیریت به کار خود ادامه دهم.

عابدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: نمی خواهم تصور شود که با آمدن آقای شهرام کرمی می خواهم از حضور در تماشاخانه سنگلج کناره گیری کنم زیرا اینگونه نیست و واقعا قصد دارم به فعالیت های هنری خود بپردازم و در جای دیگری غیر از مدیریت تماشاخانه سنگلج انجام وظیفه کنم.

کد خبر 4300222 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران تماشاخانه سنگلج شهرام کرمی علی عابدی تئاتر ایران جشنواره فیلم کن فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند کنسرت موسیقی فیلم کوتاه نمایشگاه نقاشی ماه مبارك رمضان درگذشت چهره ها رادیو نمایش سریال ایرانی رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان