Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@12:00:22 GMT

توزیع سبد کالا میان نیازمندان کُردستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۵۵۴۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستان، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کُردستان گفت: این سبد شامل برنج، مرغ گرم کشتار روز، خرما، روغن و حبوبات است و در چند مرحله در بین مددجویان توزیع می‌شود.
فرهاد کاظمی با بیان اینکه در مرحله اوّل، ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید این اقلام اختصاص یافته است، افزود: در این مرحله به هر خانوار مددجو سبد کالایی به ارزش ۱۲۰ هزار تومان اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در تهیه و توزیع سبد کالا، سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه نیز مشارکت دارند، تأکید کرد: این همکاری و مشارکت موجب می‌شود که در مرحله بعدی و تا پایان ماه رمضان کمک‌های بیشتری برای نیازمندان جذب شود.
کاظمی یادآور شد: طرح توزیع سبد کالایی در بین نیازمندان از سوی کمیته امداد و نیکوکاران در طول سال انجام می‌شود، امّا در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه‌تر اجرا خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد با کمک خیران و نیکوکاران تا پایان ماه مبارک رمضان تمام مددجویان زیر پوشش این نهاد و سایر نیازمندان استان تحت حمایت‌های ویژه قرار بگیرند.
۱۱۰ هزار نفر کُردستانی در قالب ۶۵ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رمضان سبد کالا کمیته امداد کردستان نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، عباس شرفی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزون بر هفت درصد افزایش داشته است، افزود: متناسب با این افزایش شاهد افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه طی این مدت هستیم.

وی بیان کرد: عمده کالاهای جا به جا شده در این بازه زمانی شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۳۰ میلیون تن انواع کالا سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در محورهای مختلف جا به جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

کد خبر 6097176

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس میان حماس و اسرائیل در قاهره
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • خوش‌بینی منابع مصری به روند مذاکرات آتش‌بس
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان