Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@20:09:25 GMT

ساعات پیک ترافیک تهران درماه رمضان؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۵۷۳۵

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه پیش بینی می شود که ساعات پیک ترافیک در عصر امروز نیز تغییر کند، گفت: در همین راستا احتمالا از ساعت 4 بعد ظهر تا هنگام اذان مغرب با ا فزایش حجم ترافیک در معابر تهران رو به رو هستیم. ناطقان: سرهنگ محمد رازقی، درباره تر افیک معابر وبزرگراه‌های تهران در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: صبح امروز که به نوعی اولین روز کاری در ماه مبارک رمضان است ترافیک صبحگاهی و بار ترافیکی ورودی تهران با تأخیر آغاز شد و از حوالی ساعت 7 صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در بزرگراه‌های همت، حکیم‌، آزاد راه تهران - کرج، نواب، شهید لشکری، بابایی،‌امام علی، زین الدین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بودیم.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود که ساعات پیک ترافیک در عصر امروز نیز تغییر کند، گفت: در همین راستا احتمالا از ساعت 4 بعد ظهر تا هنگام اذان مغرب با ا فزایش حجم ترافیک در معابر تهران رو به رو هستیم.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از شهروندان خواست که زمان سفر خود را در سطح شهر مدیریت کرده و آن را به ساعات پیک ترافیک موکول نکنند.
وی همچنین با اشاره به فعالیت شبانه برخی مراکز تفریحی و تجاری در ایام ماه رمضان اظهار کرد: در این زمینه نیز پیش بینی های ترافیکی لازم انجام شده است و ماموران پلیس راهور از آمادگی لازم برخوردار هستند.
منبع: ایسنا برچسب ها: ساعات پیک ترافیک ، تهران ، ماه رمضان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ساعات پیک ترافیک تهران ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229586 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک پرحجم اما روان است