Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@23:21:45 GMT

ضربه سنگین به داعش/ 227 داعشی به هلاکت رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۷۴۵۴

نهاد موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: 227 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش طی 29 روز گذشته در درگیری با ارتش سوریه در جنوب دمشق کشته شدند.به گزارش بلاغ،به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نهاد موسوم به دیده بان حقوق بشر وابسته به مخالفان سوری جمعه شب در آخرین گزارش خود، تصریح کرد: این تعداد تروریست داعشی در 29 روز گذشته توسط ارتش سوریه در محله های جنوبی دمشق (اردوگاه یرموک و حجرالاسود) به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدبان سه روز قبل نیز اعلام کرده بود که ارتش سوریه بیش از 80 درصد منطقه حجرالاسود در جنوب دمشق را از کنترل داعش خارج کرده است.

گروه تروریستی داعش هم اینک فقط بر بخش شمالی حجرالاسود و قسمت هایی از اردوگاه یرموک مسلط است.

با خروج دیگر گروه های تروریستی از جنوب دمشق براساس توافق با دولت سوریه هم اکنون عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش در مقابله با ارتش سوریه تنها مانده اند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله

در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا، راننده یک کامیون نظامی به هلاکت رسید.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک اسرائیلی در حمله حزب الله بامداد جمعه با موشک ضدزره به مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که راننده یک کامیون نظامی در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی ارتش اشغالگر در مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

سخنگوی ارتش اشغالگر هم از وقوع «یک حادثه امنیتی سخت» در مرزهای لبنان و تبادل آتش بین نیروهای حزب الله و نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و اعزام بالگرد به منطقه درگیری خبر داد.

ارتش اشغالگر مدعی شد که در پاسخ به این حمله مرگبار، انبارهای سلاح و سکوهای پرتاب موشک حزب الله را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

در جزئیات بیشتر، مقاومت حزب الله تأکید کرد زمانی که کاروان ارتش اشغالگر به نقطه کمین رسید، با سلاح‌های هدایت شونده، توپخانه و راکت هدف قرار گرفت که طی آن دو خودرو نظامی منهدم شد و دشمن صهیونیستی برای خارج کردن تلفات خود مجبور به ایجاد ستون‌های دود شد.

منابع المیادین فاش کردند که یک کامیون نظامی متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در میان کاروان مکانیزه این رژیم بود که در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در کمین مقاومت قرار گرفت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم