Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-  رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب از دستگیری زوج سارق قطعات و لوازم داخل خودرو و اعتراف آنان به ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی صورت گرفته اقرار کردند شبی ۳ فقره سرقت مرتکب می‌شدند.

 به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان ،سرهنگ مسلم قاسم آبادی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در محدوده کلانتری ۱۰۸ نواب، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از انجام کار‌های تحقیقاتی و هدفمند سازی گشت‌های خود، موفق شدند ردپایی از حضور ۲ سارق حرفه‌ای زن و مرد پیدا و متعاقب آن مخفیگاه آنان را در محدوده خیابان آذربایجان شناسایی کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب گفت: همچنین در پایش اطلاعاتی به دست آمده، سارقان پس از سرقت قطعات و تجهیزات، خودرو را در مخفیگاهشان پنهان می‌کردند.

سرهنگ قاسم آبادی با بیان اینکه زوج سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی و ارائه مستندات لب به اعتراف گشودند و ضمن اقرار به اینکه شبی ۳ فقره سرقت مرتکب می‌شدند به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: از مخفیگاه متهمان بیش از ۱۳۲ قلم کالای مسروقه مانند: رینگ و لاستیک نو خودرو، پتو مسافرتی، وسایل ورزشی، مدارک هویتی و اسناد مالکیت، ضبط خودرو، دوچرخه، پوشاک و ... کشف شد. 

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلانتری دستگیری سارق سرقت خانه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان