Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@23:59:02 GMT

ششمین دوره طرح ملی کوثر رسالت تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۸۹۴۱

ششمین دوره طرح ملی کوثر رسالت تمدید شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ششمین دوره طرح ملی کوثر رسالت به دلیل افزایش شرکت کنندگان و استقبال عمومی تمدید شد.

نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان ششمین دوره طرح ملی کوثر رسالت همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اسفندماه سال گذشته منتشر شد و به دلیل افزایش شرکت کنندگان و استقبال عمومی تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این طرح ملی در راستای بزرگداشت مقام شامخ و شخصیت بی نظیر و عظیم الشأن حضرت  فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) به همت کانون فرهنگی هنری فجر نور مسجد حضرت رقیه (سلام الله علیها) شهرستان اردبیل و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و دبیرخانه ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و  با مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش استان ها بصورت کشوری برگزار می شود.

 

سقا، خاطر نشان کرد: این فراخوان در موضوعات حضرت زهرا (سلام الله علیها) الگوی کامل زن طراز انقلاب اسلامی، ابعاد مختلف شخصیت، سبک زندگی و حیات طیبه حضرت زهرا (سلام الله علیها) (از ولادت تا شهادت)، تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دوران زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها)، شخصیت، کرامت زن و حجاب و عفاف فاطمی در فرهنگ و معارف اسلام، آرا و اندیشه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون انقلابی گری و تمایز آن با سایر انقلابی نمایی ها، انقلابی گری در سیره و زندگانی حضرت زهرا(سلام الله علیها)، نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: این جشنواره در 2 بخش مسابقه بزرگ گفته ها و نکته ها که در در رده سنی 13 تا 18 سال برگزار می شود و مسابقه اینفوگرافی در رده سنی 19 – 29 سال است و می توانند به دبیرخانه طرح اردبیل – خیابان شهید بنامعلی محمدزاده جنب پل یعقوبیه - به طرف چهارراه آبروان-  پلاک 230 کدپستی: 5613717836 ارسال کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، افزود: با توجه به تمدید مهلت ارسال، علاقمندان آثار خود را می توانند تا 30 مرداد ماه 97 ارسال کنند.

 

سقاء، یادآور شد: علاقمندان برای اطلاع بیشتر از شرایط جشنواره به پایگاه های اطلاع رسانی رسمی کانون های مساجد  www.masjedblog.ir  و www.javananemasajed.ir و www.ardabildkm.ir ارسال کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان دولت انتقال سفارت آمریکا به قدس فلسطین مجلس برجام قرآن کریم نمایشگاه کتاب تهران رژیم صهیونیستی تمدید مهلت ارسال آثار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت الله ناصری در آیین تجلیل از ۳۰۰ نفر از دبیران و کادر آموزشی مجتمع آموزشی حضرت خاتم الانبیاء یزد، با بیان اینکه رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است، افزود: معلمان باید دانش آموزان را آینده ساز تربیت کنند.

 آیت الله ناصری افزود: علاوه بر بحث تعلیم دانش آموزان، مسئله تربیت آنان نیز بسیار مهم است و معلمان در این راستا کوتاهی نکنند و همواره مد نظر داشته باشند که دانش آموزان امانت الهی هستند.

وی یاد آور شد: خداوند همواره نسبت به بندگان خود محبت دارد و معلم نیز باید کانون عشق و محبت نسبت به دانش آموزان خود باشد.

مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء یزد با ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل