Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@15:55:39 GMT

اعلام روزهای پخش مستند مسابقه «دستم را بگیر» از شبکه افق

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۰۶۰۰

اعلام روزهای پخش مستند مسابقه «دستم را بگیر» از شبکه افق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه افق، مستند مسابقه «دستم را بگیر» با تهیه کنندگی سعید ابوطالب از شنبه ۲۹ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می رود. قرار است این مسابقه طی ماه مبارک رمضان روزهای زوج پخش شود.

پنج گروه در استان‌های کرمان، کردستان، خوزستان، تهران و خراسان رضوی، در این مسابقه شرکت دارند، سه گروه آقایان و دو گروه خانم‌ها که دو تا سه ماه فرصت دارند توانمندی‌های خود را در این مجموعه به اثبات برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک‌رسانی به هم نوعان محور اصلی این مسابقه است به این ترتیب که گروه‌های حاضر باید به روش‌های مختلف به خصوص شیوه‌های ابتکاری خودشان، فردی را در فرصتی که به آنها داده شده نجات دهند و به زندگی برگردانند، اشخاصی که مشکلات گوناگونی دارند، از گرفتاری در آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تا افرادی که نیاز به پیوند عضو دارند.

با هر گروه تولید، دو گروه فیلمبرداری و صدابرداری نیز همراه شده تا لحظه لحظه فعالیت‌های آنها به ثبت برسد.

به گفته سعید ابوطالب تهیه کننده و کارگردان مجموعه «دستم را بگیر»، هدف از ساخت این مسابقه بیان این حقیقت است که هر فرد ایرانی می تواند در این کشور زندگی یک انسان دیگر را نجات دهد بدون اینکه صرفا منتظر اقدام نهادها و دستگاه های دولتی و حمایتی باشد.

یکی از ویژگی های فعالیت های صورت گرفته در مسابقه «دستم را بگیر» این است که کمک‌ها باید به گونه‌ای باید باشند که زندگی خانواده‌های نیازمند را به صورت بنیادی حل کند.

نخستین قسمت «دستم را بگیر»، شنبه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم ساعت های ۸:۳۰ و ۱۳:۳۰ روز بعد روی آنتن می رود.

کد خبر 4300575

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه افق مسابقه دستم را بگیر ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان تئاتر ایران جشنواره فیلم کن فیلم سینمایی سینمای مستند موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی فیلم کوتاه نمایشگاه نقاشی ماه مبارك رمضان درگذشت چهره ها رادیو نمایش سریال ایرانی رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید

سی و یکمین جشنواره بین‌الملل و معتبر هات داکس در عرصه مستند با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، جشنواره مستند هات‌داکس که از تاریخ ۲۵ آوریل تا ۵ می (۶ تا ۱۶ اردیبهشت) در تورنتو کانادا برگزار شد و در نهایت مستند «کِشت انقلاب» محصول مشترک هند و نروژ به کارگردانی «نیشتا جین» موفق به کسب جایزه بهترین مستند از نگاه مخاطبان در بخش آثار بین‌الملل شد.

این مستند که درباره جنبش اعتراضی کشاورزان در هند است جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری بخش مستندهای بلند بین‌المللی را به خانه برد.

به گزارش اسکرین، جایزه بهترین فیلم مستند بلند کانادایی از نگاه مخاطبان با جایزه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا هم به «پابلو آلوارز مسا» برای مستند «تالاب سرباز» تعلق گرفت که به مبارزات سیمون بولیوار برای آزادسازی کلمبیا پرداخته است.

همچنین جایزه «لیندال تریسی» برای تجلیل از مستندسازان نوظهور کانادایی به میثم معتضدی سینماگر ایرانی تبار اعطا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت