Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@08:30:43 GMT

سرقت شبانه 250 میلیون تومان طلا از خانه ای در شمال تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۰۸۸۴

رکنا: سارقان طلا در شمال تهران 250 میلیون تومان به سرقت بردند.

حوالی ساعت دو بامداد روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه، ماموران با اطلاع از یک سرقت Stealing از خانه ای در خیابان شریفی، با اعزام به محل، طبق اظهارات صاحبخانه مطلع شدند که سارقان از طبقه پنجم ساختمان نیمه ساز کناری با شکستن پنجره وارد خانه شده و سرویس یاقوت قرمزی به ارزش 90 میلیون تومان، 6 رشته انواع گردنبند به ارزش 85 میلیون تومان، 3 جفت گوشواره به ارزش 25 میلیون تومان، 3 عدد انگشتر طلا به ارزش 28 میلیون تومان، یک میلیون تومان وجه نقد، یک عدد ساعت مچی به ارزش 27 میلیون تومان، ۵ عدد سکه بهار آزادی Freedom و 2000 دلار وجه نقد را به سرقت برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وحید مرادی شرور مشهور تهران در برابر دوربین خبرنگار پیراهنش را در آورد / گفتگو با شرور قاتل + عکس

اولین تصاویر از شرور معروف تهران پس از دستگیری / بکش تا زنده بمانی! + عکس

مجری تلویزیونی با حجاب عجیبش جنجالی تر شد! + عکس

دختر خوش صدای ایرانی به جای خوانندگی به عقد شیخ نشین دوبی در آمد

این جوان عینکی را می شناسید / او شبح عابر بانک ها است +عکس

راز نامه عاشقانه پسر جوان به بازیگر معروف زن پس از خودکشی لو رفت + عکس

تسلیم شدن زن جوان در برابر مرد خواستگار و دوستش در بیابان

راز مرد شیطان صفت را دزد موبایلش به پلیس تهران لو داد / شاکی پرونده دستگیر شد! + عکس

خالی کردن حساب مازندانی ها با نرم افزار جاسوسی

فیلم گفتگو با مردی که حتی به زن مهربان تهرانی هم رحم نکرد / این مرد را می شناسید + عکس

خفت کردن های سریالی زنان روی پل عابر پیاده شرق تهران

دزدان نامرد به پسر سرطانی هم رحم نکردند + عکس

وحید شرور معروف تهران در جشن آزادی از زندان دوستش را کشت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت سرقت Stealing آزادی Freedom اخبار حوادث سرقت طلا شمال تهران میلیونی شبانه عکس فیلم حوادث تجاوز زن ایران ازدواج دختر خواننده دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی، ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.   سردار احمد نگهبان افزود: در بررسی یکی از سرقت‌ها در خیابان شهید نقیبی فر، مشخص شد سارقان در نبود صاحبخانه، همه وسایل و حتی تأسیسات خانه را به ارزش سه میلیارد ریال سرقت کرده اند.   این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با بررسی دقیق صحنه جرم و با توجه به سرنخ‌های به جامانده، سرانجام یکی از متهمان را شناسایی کردند و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، تعداد زیادی از اموال مال باخته‌ها را کشف کردند.   سردار نگهبان افزود: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی با همدستی یکی از دوستانش و فروش اموال مسروقه به دو مالخر، اعتراف کرد.   وی گفت: در ادامه این عملیات با دستگیری همدست متهم و دو مالخر، تعداد زیادی اموال مسروقه شامل پنج عدد شیرآلات اهرمی، بیش از ۵۰ عدد کلید و پریز، دو عدد ساعت مچی، پنج عدد ادکلن، چهار کیسه برنج، بیش از ۵۰ قلم ظروف آشپزخانه، دستگاه سرخ کن، توستر، چرخ گوشت و آبمیوه گیری کشف کردند و به مال باخته‌ها تحویل دادند.   جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد