Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@15:21:09 GMT

پانزدهمین سال بدون خاموشی سراسری را پشت‌سر گذاشتیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۱۳۳۳

به‌گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این گردهمایی،" آرش کردی" مدیرعامل شرکت توانیر طی سخنانی، با اشاره به افزایش تعهدات صنعت برق در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مدیریت مصرف برق جهت گذر از پیک تابستان گفت: از شرایط امسال باید به عنوان یک فرصت جهت نهادینه کردن برنامه ها بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کردی از مدیران عامل برق‌ منطقه‌ای خواست تا از ظرفیت و نفوذ استانداران در هماهنگی با صنایع استفاده کنند تا آنها نیز جهت حضور در برنامه های تشویقی صنعت برق ترغیب شوند.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به این که پانزدهمین سال بدون خاموشی سراسری (فروپاشی شبکه) را پشت‌سر گذاشتیم، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای تامین برق مطمئن برای مشترکان به کار ببندیم.

کردی همچنین به تامین منابع مالی و نقدینگی در شرکت‌ها اشاره و ضمن تشریح شرایط روز و جاری صنعت برق تاکید کرد: این موضوعات نباید باعث به چالش کشیدن مدیران صنعت و صرف دقت زیاد در شرکت‌ها شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برق منابع مالی نقدینگی وزارت نیرو منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تیم فوتسال شرکت گاز استان در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت، با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود تیم پتروشیمی تبریز را شکست داد.   این مسابقه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در‌ سالن دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۱۷ اردیبهشت
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت