Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش آمادگی رزمی مواضع، سایت‌های راداری، موشکی و توپخانه‌ای و گروه‌های تابعه منطقه پدافند هوایی تهران را مورد ارزیابی عملیاتی قرار دادند.

امیر اسماعیلی در جریان این بازدید در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی تهران گفت: سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با استفاده از همه ظرفیت های پدافندی در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج دفاع منسجمی را از آسمان کشور انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: ارتش و سپاه در همه حوزه ها همکاری و هماهنگی خوبی دارند و این هماهنگی در مجموعه های پدافندی برای دفاع از کشور در سطح بالایی قرار دارد و باعث شده است تا امنیت مناسبی را در هوا و فضای کشور شاهد باشیم.

کد خبر 4300603 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند هوایی فرزاد اسماعیلی مجلس شورای اسلامی برجام ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران فلسطین محمد جواد ظریف علی لاریجانی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ رئیس جمهور اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

کد خبر 848130 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد