Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@10:44:47 GMT

دستگیری محرکان و لیدر‌های اصلی حوادث کازرون

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۱۴۹۵

دستگیری محرکان و لیدر‌های اصلی حوادث کازرون

سرهنگ علی ذوالقدری افزود: در این راستا نیروی انتظامی برای مقابله با هنجار شکنان و حفاظت از اموال عمومی، محرکان و لیدر‌های اصلی این اغتشاشات را دستگیر کرده که حدود ۴۰ درصد از آنان دارای سابقه کیفری بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس در خصوص حوادث اخیر در شهرستان کازرون گفت: به دنبال تجمعات اعتراض آمیز اخیر کازرون در بحث تقسیمات کشوری متاسفانه با هدایت معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان نظام به ویژه منافقان و سلطنت طلبان برخی از افراد سابقه دار از اطراف و اکناف تحریک شده و با ورود به شهرستان کازرون با هدف تخریب اموال عمومی به اغتشاش دامن زده و قصد خسارت به اموال عمومی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، وی افزود: در این راستا نیروی انتظامی برای مقابله با هنجار شکنان و حفاظت از اموال عمومی، محرکان و لیدر‌های اصلی این اغتشاشات را دستگیر کرده که حدود ۴۰ درصد از آنان دارای سابقه کیفری بودند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: برخی از متهمان ساکن استان‌های اطراف و برخی نیز ساکن شهرستان‌های اطراف کازرون هستند که عمده آنان مسلح به سلاح سرد از قبیل: قمه، دشنه، تبر و بعضا با سلاح ساچمه زنی قصد تعرض به ماموران را داشتند که پلیس با هنجار شکنان اقدام قاطعانه داشته است.

ذوالقدری تأکید کرد: موضوع افراد هنجار شکن و مخلان نظم و امنیت از حساب مردم جدا است و کسانی که بخواهند از معاندان انقلاب خط بگیرند، پلیس در راستای قانون و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مطالبات مردم کازرون در مسیر قانونی خود با حمایت مسئولان استان دنبال خواهد شد و پلیس مقتدرانه برای تامین امنیت مردم این شهر تلاش خواهد کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در حال حاضر اوضاع کاملا تحت کنترل پلیس است و مشکل خاصی وجود ندارد. دان

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QFJ

منبع: فردا

کلیدواژه: حوادث کازرون منافقان تجمعات اعتراض آمیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تشکیل دفتر پیگیری پرونده‌های مهم و موادمخدر در دادسرای گرگان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، محمود اسپانلو در جلسه با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار داشت: با تشکیل این دفتر که اقدام ابتکاری در کشور محسوب می‌شود انسجام و تمرکز بر مبارزه با بینان‌های مالی قاچاقچیان موادمخدر و پرونده های مربوط به پولشویی است .

وی افزود: سال گذشته در نتیجه اقدامات این دفتر که زیر نظر یکی از معاونان دادسرای مرکز استان انجام شد، 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق  و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد .

اسپانلو از اجرای طرح پایش پرونده های اجرای احکام هم خبر داد و گفت:  در این طرح همه پرونده های موجود در  واحدهای اجرای احکام استان به ویژه در موارد مربوط به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز  که سالهای گذشته مختومه شده است ، دوباره بررسی و نظارت می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان راه‌اندازی مجتمع شوق زندگی و افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد اجباری در گرگان و گنبدکاووس را را 2 اقدام مهم و شاخص در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در استان عنوان کرد.

وی ادامه داد:  سال گذشته با همت دادستان های سراسر استان 429 بازدید میدانی از واحدهای تولیدی انجام شد که در نتیجه آن  مشکلات بخش تولید استان از دستگاه های اجرایی پیگیری و رفع شد.

تعیین تکلیف حدود 22 هزار دستگاه موتورسیکلت، خلع ید 80 هکتار جنگل و 498 هکتار مرتع، مسدود کردن 450 حلقه چاه غیرمجاز، پیگیری لایروبی مسیر خلیج گرگان و خلع ید اسکله بندرترکمن از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان در سال گذشته بود که در این جلسه دادستان مرکز استان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان