Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@06:56:09 GMT

برپایی نمایشگاه مواد غذایی ویژه ماه رمضان در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۸۹۷۴

برپایی نمایشگاه مواد غذایی ویژه ماه رمضان در زاهدان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، نمایشگاه عرضه مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان، از دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه مقارن با پنجم ماه مبارک در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در بلوار دانشگاه زاهدان برپا می‌شود.
نادر میرشکار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این خصوص بیان کرد: در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم از جمله برنج، روغن، شکر، حبوبات، خرما، پنیر و گوشت با تخفیف ویژه ماه مبارک عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این نمایشگاه به‌مدت 7 روز برپا خواهد بود، افزود: شهروندان زاهدانی می‌توانند از 31 اردیبهشت تا 6 خردادماه، صبح و عصر از نمایشگاه بازدید و نسبت به خرید اقلام مورد نیاز اقدام کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: در این نمایشگاه همچنین بازرسان اصناف و سازمان صنعت و معدن استان به صورت فعال حضور دارند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گران فروشی و یا کم فروشی، با متخلفین برخورد شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ماه رمضان نمایشگاه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسئولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی‌های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم‌های مطهر ائمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد