Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@14:19:35 GMT

تعیین فرمانده شب برای تهران در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۱۵۲۱

به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه دستگیری معروفترین اوباش تهران به اتهام قتل درباره فیلم منتشر شده از درگیری ماموران سد معبر شهرداری با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی، اظهارکرد: اواسط هفته گذشته بود که فیلمی ازدرگیری مأموران سدمعبر شهرداری منطقه 15 با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال انجام وظیفه بودند در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دراین فیلم تصاویری ازضرب و شتم ماموران به نمایش گذاشته شد، گفت: روز پنجشنبه ماموران پلیس این افراد را شناسایی و اقدام به بازداشت آنان کردند. چرا که بر اساس قانون اقدام آنها تمرد از دستور پلیس و مقابله با آنان محسوب می‌شود و از دو ماه تا سه سال زندان در پی دارد. ضمن اینکه متاسفانه این افراد فیلم را خودشان در فضای مجازی و در اختیار رسانه‌های معاند قرار داده بودند که از این منظر نیز جرمی دیگر مرتکب شده بودند.

رحیمی درباره نصب تابلو و لوگوی فروشگاه‌ها نیز گفت: بر اساس قانون اماکن و قانون ارشاد در سردر فروشگاه‌ها باید از عناوین مناسب استفاده شده واستفاده ازعناوین خارجی مغایر قانون و جرم است مگر اینکه مجوزهای مربوط به آن صادر شود در غیر این صورت پلیس اماکن با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

رحیمی افزود: تعداد زیادی از واحدهای صنفی البته مجوز مربوطه و پروانه کسب را نیز ندارند که در این زمینه اتحادیه‌ها باید ورود کنند.

وی درباره گشت‌های ویژه پلیس در ماه مبارک رمضان نیز گفت: بنده یک فرمانده شب برای تهران تعیین کردم که ایشان به عنوان جانشین من از ساعت 10 شب تا 6 صبح بر فعالیت تمامی یگان‌ها نظارت داشته و در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش فعالیت صنوف گشت‌های ما نیز تا سحر فعال خواهند بود.

منبع:ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • «سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» به قانون تبدیل شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات