Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@09:45:21 GMT

نظارت دقیق بر بازار ماه رمضان در البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۲۳۷۴

نظارت دقیق بر بازار ماه رمضان در البرز

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز از نظارت و ارزیابی فروش اقلام پرمصرف و مایحتاج اساسی مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رمضان رستمی از آغاز طرح تشدید بازرسی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در این طرح نظارت بر اقلام پرمصرف و مایحتاج اساسی مردم مورد ارزیابی و نظارت دقیق خواهد گرفت که بدین منظور بازرسان در دو شیفت صبح و عصر در سطح بازار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی واحدهای صنفی را به رعایت قوانین و دستورالعمل‌های صنفی دعوت کرد و افزود: رعایت حقوق مصرف کنندگان و ارائه کالا و خدمات با کمیت و کیفیت قانونی و همچنین رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی ویژه این ماه بسیار حائز اهمیت خواهد بود و با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهد شد.

رستمی افزود: متناسب با تقاضای عمومی، همه اقلام مورد نیاز عموم در این ماه، توسط دستگاه‌های ذیربط تامین و در حال عرضه می باشد و هیچگونه کمبودی در حال حاضر وجود ندارد. همچنین طبق توافقات حاصله، قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه 12 هزار تومان، حلیم درجه یک 12 هزار و 500 و درجه دو 10 هزار تومان تعیین گردیده که واحدهای عرضه کننده نیز ملزم به رعایت آن طی این ماه خواهند بود.

وی با اعلام پاسخگویی تلفن های رسیدگی به شکایات، از عموم مردم خواست تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، عدم درج قیمت و صدور صورتحساب را با تلفن های 5 – 32218154 مطرح کنند تا مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان البرز تلفن حقوق ماه رمضان نظارت موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان

محققان دانشگاه تگزاس در آستین (پایتخت این ایالت)، موفق به ساخت نخستین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان شدند. این نوآوری به ربات‌ها امکان می دهد همان دقت لمسی پوست انسان را داشته باشند و کارهایی را انجام دهند که به دقت و کنترل دقیقی نیاز دارد. تولید این پوست، راه را برای نسل جدیدی از ربات‌ها با حساسیت و واکنش های شبیه انسان هموار می‌کند.

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی دقیق‌تر آب‌وهوا
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان + فیلم
  • ویدیو/ ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان