Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس: من از تلگرام استفاده می‌کنم و به ناچار برای اینکه با مخاطبینم ارتباط برقرار کنم پیام‌رسان سروش را نصب کرده‌ام اما اعضای کانالم در سروش به 100 نفر هم نرسیده است. آفتاب‌‌نیوز : رسول خضری نماینده پیرانشهر و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید آسیب‌شناسی کرد و دید دلیل اینکه مردم به سمت پیام‌رسان‌های داخلی نمی آیند و از پیام‌رسان‌های خارجی استفاده می‌کنند، چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وى افزود: تلگرام در بحث اطلاع‌رسانی نقش بی‌بدیلی داشته و به همین دلیل همه دولتمردان اطلاع‌رسانی خود را از طریق تلگرام انجام می‌دادند. اما نمی توان گفت تلگرام تاکنون خوب بوده و از الان به بعد بد است! ممکن است که یکسری افراد از تلگرام سوءاستفاده کنند اما این موضوع دلیل نمی‌شود که بتوان کل مجموعه را زیر سوال برد.
اگر مدیرعامل تلگرام با وزیر ارتباطات و 8 دستگاهی که مستقیما در بحث فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها به نوعی دخیل هستند مذاکره کنند بهتر خواهد بود تا اینکه با حرکات چکشی تلگرام قطع شود. 8 دستگاه از شورای عالی فضای مجازی گرفته تا قوه قضاییه و دادستانی در بحث فضای مجازی دخیل هستند، بنابراین باید 8 دستگاه با یکدیگر بنشینند و تدبیر اساسی بیاندیشند.
مردم نوعی دلبستگی و وابستگی به تلگرام پیدا کرده اند و 500 هزار شغل ما وابسته به فضای مجازی و عمدتا پلتفرم‌های خارجی از جمله تلگرام است. ما باید پیام‌رسان‌ها را مدیریت کنیم و بیشتر به دنبال همین مدیریت باشیم تا حذفشان. اگر این اتفاق بیفتد موفق‌تر خواهیم بود. من از تلگرام استفاده می‌کنم و به ناچار برای اینکه با مخاطبینم ارتباط برقرار کنم پیام‌رسان سروش را نصب کرده‌ام اما اعضای کانالم در سروش به 100 نفر هم نرسیده است.
منبع: اعتماد کد خبر: ۵۲۴۳۶۳ تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تلگرام فیلترینگ تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند