Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:43:51 GMT

عامل قتل در عسلویه استان بوشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۶۸۳۸

عامل قتل در عسلویه استان بوشهر دستگیر شد

به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با مراجعه اعضای خانواده فرد مقتول مبنی بر مفقود شدن وی این مهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد:ماموران انتظامی عسلویه با تحقیق های میدانی و اقدام های
پلیسی چهار نفر از دوستان فرد مفقود شده را دستگیر کردند.
واعظی ادامه داد: در بازجویی‌های پلیسی یکی از متهمان به قتل جوان 20 ساله با ضربه های چاقو در پی درگیری و ضرب و شتم اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در اعتراف ها مشخص شد متهم در شب حادثه حالت عادی نداشته و پس از درگیری لفظی، مقتول را با وارد کردن ضربه های متعدد چاقو به قتل می‌رساند و با همدستی سه تن از دوستان خود جسد را به پشت بام یکی از آپارتمان‌های اطراف منتقل می‌کند.
واعظی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
7212/6047
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان بوشهر خانواده دستور کار پلیس ضرب و شتم قتل موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت

به گزارش صدای ایران،سرهنگ سعید یوسفی فعال روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید