Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار دکتر صالحی امیری ضمن اشاره به اهمیت و نقش ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی و برنامه های کمیته ملی المپیک در حمایت از تیمهای اعزامی به بازیهای المپیک و بازیهای آسیایی و دیگر رقابتهای زیر مجموعه IOCو OCA از حمایت های دولت از ورزش تقدیر و ابراز امیدواری کرد تا دیگر نهادها و سازمانهای کشور که از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خوبی در زمینه ورزش برخوردارهستند بتوانند نقش قابل توجهی در این زمینه و همکاری با کمیته ملی المپیک ایفا نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رئیس کمیته ملی المپیک خواستار حمایت وزارت ارتباطات با تحت پوشش قرار دادن و یا استخدام قهرمانان المپیک و جهان شد و  خواستار تعامل هر چه بیشتر این دو نهاد در حمایت همه جانبه از ورزش قهرمانی شد .

در ادامه مهندس محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز ضمن اشاره به این موضوع که خود بطور حرفه ای ورزش را دنبال و در رشته های جودو  و فوتبال فعالیت داشته است موفقیت های ورزش بانوان کشورمان در رویدادهای اخیر را تبریک گفته و عنوان داشت: بدون تردید وزارت ارتباطات تمام توان نرم افزاری و سخت افزاری خود را برای حمایت از ورزش بکار خواهد برد و رویکرد مثبتی هم برای جذب قهرمانان ورزشی دارد.

در این نشست مقرر شد تا جلسات متعدد دیگری بین مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ارتباطات در زمینه کمک به ورزش قهرمانی و پیگیری تعامل کمیته ملی المپیک و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و خدمات قابل ارائه انجام پذیرد.

در دیدار امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات دکترصالحی امیری (رئیس)، شاهرخ شهنازی (دبیرکل)، طاهره طاهریان، فضل الله باقرزاده، علیرضا رحیمی، مجید کیهانی، مجید شایسته، علی دادگر و هادی ساعی حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک دولت فوتبال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور دو برابر شده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا با افتتاح پروژه فیبر نوری قم، پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار می‌رسد و این پوشش تا پایان سال به ۱۴ میلیون خانوار خواهد رسید.

وی افزود: ظرفیت شبکه انتقال کشور در ابتدای دولت ۳۱.۵ ترابیت برثانیه بوده است که اکنون به بیش از ۶۰ ترابیت برثانیه رسیده است و حدود ۲۰ ترابیت برثانیه آن با تجهیزات داخلی توسعه یافته است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه ظرفیت شبکه IP کشور دو برابر شده و از ۲۸ به ۵۵ ترابیت برثانیه رسیده است، گفت: ظرفیت پهنای باند کشور هم حدود دو برابر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور دو برابر شده است
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور