Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه مقابل ازبکستان بازیکنان تیم ملی از سوی هواداران تشویق شدند. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان از ساعت 21 امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* اتوبوس تیم ملی ساعت 19:45 وارد ورزشگاه شد که محمدرضا ساکت به استقبال بازیکنان رفت و با تک تک آنها دست داد.

* ابتدا دروازه‌بان‌های تیم ملی وارد زمین شدند که خود را گرم کنند و سپس 10 بازیکن ترکیب اصلی وارد زمین شدند و با میکو به تمرین پرداختند.

* پس از اعلام ترکیب تیم ملی توسط گوینده ورزشگاه، هواداران به تشویق بازیکنان پرداختند.

* با شروع بازی حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

* وینفرد شفر، سرمربی استقلال پیش از آغاز بازی در ورزشگاه حاضر شد.

*‌ پیش از آغاز بازی از «یوپا»، نماد تیم ملی فوتبال کشورمان رونمایی شد و این عروسک حرکات نمایشی با توپ هم اجرا کرد.

* هنگام پخش سرود کشور ازبکستان و کشور ایران برخی هواداران شیپور می‌زدند که این اتفاق هنگام پخش سرود اتفاق ناخوشایندی بود.

* پرچم بزرگ کشورمان هنگام سرود تیم ملی روبه‌روی جایگاه به اهتزاز درآمد.

* گفته می‌شد در بازی با ازبکستان از پیراهن‌های تیم ملی برای جام جهانی رونمایی خواهد شد که بازیکنان تیم ملی امروز با پیراهن‌های قرمز رنگ که قبلاً هم به تن کرده بودند وارد میدان شدند. به نظر می‌رسد پیراهن جدیدی برای تیم ملی در جام جهانی طراحی نشده است.

انتهای پیام/

R7869/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

سیروس پورموسوی  با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم در این هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

 باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند