Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > رسانه - در روز شنبه ۲۹ اردیبهشت، عکس معناداری که روحانی در سالروز پیروزی اش در انتخابات منتشر کرد مهم ترین خبر بود. درگذشت خواننده ترانه های ماندگار هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاست، عکس معنادار اینستاگرامی روحانی در سالروز پیروزی‌اش در انتخابات پربازدیدترین خبر بود. بسیاری هم روی موضع‌گیری شدید قالیباف علیه جمنا کلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مقایسه موسوی واحمدی‎نژاد درمناظره الله‎کرم،ابطحی و شریف‎زاده هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، خبر افزایش کاذب قیمت مسکن در تهران،مشتریان را پراند کلیک زیادی خورد. قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی در بازار هم توجه کاربران را جلب کرد. دیگر خبر پربازدید این سرویس، تغییر زودهنگام رئیس‌کل بانک مرکزی، کودتای اقتصادی است بود.

در سرویس فرهنگ، خبر خواننده ترانه‌های ماندگار درگذشت پربازدیدترین شد. تعداد زیادی از کاربران نیز روی خبر استوری جنجالی سیدمحمود رضوی کلیک کردند. یک عروسی سلطنتی با حضور ستاره‌های سینما و خوانندگان سرشناس نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه، کاهش ساعت طرح «ترافیک و زوج‌ و فرد» از امروز تا پایان ماه رمضان پربازدید شد. خبر هفت چالش بزرگ «افشانی» در شهرداری نیز باعث توجه کاربران شد. کاربران زیادی روی ازدواج دختران بدون اذن پدر کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، قبل از برجام، برخی سیاستمداران ایرانی می‌خواستند ایران، کره‌شمالی شود پربازدید شد. بعد از آن، کاربران روی صدر به سفیران همسایه چه گفت؟ کلیک کردند. ۱۰ نامزد احتمالی پست نخست‌وزیری عراق را بشناسید هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، دروازه‎بان استقلال ساز جدایی کوک کرد مورد توجه کاربران قرار گرفت. خبری با تیتر پیشنهاد ۳۰ میلیاردی به ستاره استقلال نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. چرا مجید حسینی در تیم‌ملی هست و محمد انصاری نیست؟ هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، اینم شوخی لوس نتانیاهو با ترامپ پربازدیدترین خبر بود.

57243

کلید واژه‌ها : اخبار پربیننده - خبرآنلاین - رسانه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اخبار پربیننده خبرآنلاین رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد عازم مجارستان شد

رئیس دولت‌های نهم و دهم برای شرکت در یک نشست علمی و تخصصی عازم مجارستان شد.

به گزارش کانال تلگرامی دولت بهار، محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش‌های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می‌شود و طی آن، احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدید‌ها و آسیب‌های وارده به محیط زیست سخنرانی می‌کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می‌رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | اسکورت سنگین محمود احمدی‌نژاد به محض ورود به بوداپست مجارستان
  • تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی
  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پشت اینستاگرامی + عکس