Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:52:31 GMT

تمرینات تیم ملی وزنه برداری معلولان در مازندران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۷۸۹۴

تمرینات تیم ملی وزنه برداری معلولان در مازندران آغاز شد

ساری - ایرنا - سومین مرحله اردوی آماده سازی و تمرینات گروهی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان برای حضور در بازی های پاراآسیایی اندونزی از عصر شنبه به میزبانی مازندران در ساری آغاز شد.

سرپرست تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که در این اردو 14 ملی پوش وزنه برداری تا روز 12 خرداد ماه در ساری زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد جورابلو افزود : نادر مرادی ، روحاله رستمی ، مجید فزرین ، سید حامد صلحی پور(تهران) ، سامان رضی(گیلان) ، امیر جعفری ، سیدیوسف یوسفی(البرز) ، حمزه محمدی(مازندران) ، صمد عباسی ، علیرضا ایزدی (کرمانشاه) ، منصور پورمیرزایی(کرمان) ، علی اکبر قریب شی (فارس) ، سیامند رحمان (آذربایجان غربی) ، محمدرضا رجبی (قزوین) ، 14 ملی پوش دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
وی گفت که تمرینات این مرحله با نظارت علی اصغر رواسی ، سرمربی تیم ملی و با همراهی محمدجواد رازی و احمد ملاحسینی برگزار می شود و علی محمودی نیز به عنوان مربی استانی مدعو در کنار کادر فنی حضور دارد.
سرپرست تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان با بیان اینکه همه مدعیان حضور در تیم ملی دراین مرحله حضور و رقابت بسیاری جدی برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی را دارند ، اضافه کرد : کادر فنی تیم ملی با احتساب عملکرد مطلوب ملی پوشان و رکوردگیری بهتر از شرایط تمرینی وعملکردی آنها انتخاب خواهد کرد.
جورابلو گفت : شرایط اردوی مازندران به لحاظ نزدیکی شرایط آب وهوایی با کشور اندونزی انتخاب شده تا ملی پوشان با شرایط آب وهوایی محل برگزاری مسابقات نیز هماهنگ وآماده شوند.
7327/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزنه برداري تيم ملي معلولان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تیم بوکس نوجوانان مازندران با حضور  دانیال حاتمی از محمود آباد، ماهان بهارلو از آمل، پارسا متولیان، حسین سعیدی، فربد قاسم پور و ماهان ساجدی از ساری، پارسا اکبریان از شیرود و امیرمحمد ذکایی از قائمشهر راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

نعمت فلاحت پیشه به عنوان سرمربی و عباس مظلومی و رضاحسینی ثابت به عنوان مربی  این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم بوکس نوجوان مازندران با انگیزه و روحیه بالا از امید‌های دستیابی به سکو‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری