Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@17:14:36 GMT

وصیت‌شهید/ شما را به خدا پیر جماران را تنها نگذارید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۸۵۲۱

وصیت‌شهید/ شما را به خدا پیر جماران را تنها نگذارید

به گزارش جهان نيوز، «بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و درهم کوبنده ستمگران. رسواکننده منافقان و کوردلان. حبیب محبان، معشوق عاشقان، دوای دردمندان و حافظ اسلام راستین.

همیشه ندای درونی به من حکم می‌کرد که وارد راه حق و حقیقت شدن آسان است ولی تا آخر استقامت کردن بسیار مشکل است.

پدرم! واقعا می‌دانم که شما هرچه ناراحتی و نافرمانی از من دیدی همچون علی(ع) در دل حبس کردی؛ ولی بیا بجان محمد(ص) و علی(ع) از من درگذر چون اگر شما و مادرم مرا حلال نکنید و از اشتباهات من چشم‌پوشی نکنید، خداوند تبارک و تعالی از گناهانم نخواهد گذشت و این بدن و روح ضعیف تاب و توان عذاب و آتش دوزخ را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شما و مادرم تشکر می‌کنم که به من اجازه دادید در این لحظه حساس از زمان خود را آزمایش کنم. از شما قدردانی می‌کنم که اجازه انتخاب راهی را به من دادید که آرزوی دیرینه من بود.

این پیر جماران علی‌وار جلوی دریایی از مشکلات ایستاده، شما را به خدا قسم او را تنها نگذارید. چشم همه عالم مخصوصا مسلمین و مستضعفین جهان به انقلاب ما دوخته شده پس بخاطر این ستم‌کشیده‌ها و مظلومین و حقانیت اسلام از امام و جمهوری اسلامی دفاع کنید.»


درباره شهید
شهید مجتبی اکبری نسب جوان 21 ساله‌ای بود که زندگی‌اش را در هنرستان و کار کردن در یک شرکت برقی می‌گذراند. جوان ساده‌ای بود و کاری به کسی نداشت. با دوستانش به کوه می‌رفت و بعد پای برج آزادی با آنها عکس یادگاری می‌انداخت. آنموقع هنوز رضا را ندیده بود. رضا روزبهانی یکی از بچه‌های مسجد احرار بود. کار او با رضا به عقد اخوت می‌کشد، آنهم ظهر عاشورا.


«مامان! بابا با تو» مستند زندگی کوتاه اما پر فراز و نشیب شهید مجتبی اکبری نسب است. او سه سال بعد از اینکه امام خمینی(ره) فرموده بود که سربازانش در گهواره‌ها هستند، متولد شد.  
مستند «مامان! بابا با تو» در اداره کل صوت و فیلم خبرگزاری تسنیم تهیه و تولید شده است.


منبع:سایت فاتحان
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ نهراب، شیله، ماشکید و افضل آباد با اعتبار افزون بر ۲۶۸۹ میلیارد تومان در چهار سال اخیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عطاء الله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان از پروژه های ساخت بزرگراه در محورهای شمال استان افزود: در سال های اخیر دولت با درکی عمیق از مناطق محروم، توسعه زیر ساخت های راه را در اولویت قرار داده به طوری که توانستیم با حمایت مسوولان استانی با بهره گیری مناسب از این فرصت طلایی و با کارکرد و رویکردی امیدبخش و کارشناسانه هم راستا با خط مشی و اصول راهبردی دولت اقدام به تدوین برنامه ها و تلاش مضاعف برای خروج از محرومیت تاریخی و رفع مشکلات انباشت شده از گذشته در این حوزه نماییم.

اکبری تاکید کرد: در این راستا علاوه بر بهره برداری از پروژه های مذکور در سال جاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز کرده که در تلاش است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از ۲۷۸۲ میلیارد تومان ۸۰ کیلومتر آن را تا پایان سال افتتاح کند.

وی تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پروژه بزرگراه زابل زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می رسد.

اکبری با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیر ساخت های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان بوده است، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابه جایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • شهیدی که قهرمان دو سنگر بود
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟