Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@11:07:48 GMT

لحظات احساسی خداحافظی بوفون با تماشاگران یوونتوس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۸۵۲۳

لحظات احساسی خداحافظی بوفون با تماشاگران یوونتوس

بوقون در میان تشویق هواداران یوونتوس آخرین بازیش را برای این تیم انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آخرین حضور بوفون با پیراهن یووه هواداران طرحی موزاییکی به مناسبت هفتمین قهرمانی متوالی بیانکونری در ورزشگاه آلیانس آره‌نا شکل دادند.

البته پیش از آغاز بازی مقابل هلاس هم بوفون به شدت مورد تشویق هواداران حاضر در آلیانس آره‌نا قرار گرفت و لحظات احساسی بین او و تماشاگران ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانلوئیجی بوفون (به ایتالیایی: Gianluigi Buffon) (زاده ۲۸ ژانویه ۱۹۷۸ در کارارا) دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا و یوونتوس بود.وی که در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی با حضور در ششمین جام جهانی دوران فوتبالش بود، در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۷، پس از حذف مقابل تیم ملی سوئد در پلی آف مقدماتی جام جهانی و جا ماندن ایتالیا از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با چشمانی گریان، از فوتبال ملی خداحافظی کرد. ولی در سال ۲۰۱۸ با بازی برابر آرژانتین به فوتبال ملی بازگشت. وی در روز ۱۹ می ۲۰۱۸ در دقیقه ۶۳ و در بازی مقابل تیم هلاس ورونا از تیم یوونتوس خداحافظی کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوفون یوونتوس بوفون خداحافظی بوفون گلر یوونتوس یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم