Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نخستین نمایشگاه عکس گروهی جمعی از بانوان عکاس استان کردستان با نمایش ۳۶ اثر در گالری هنر سنندج برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، نخستین نمایشگاه عکس گروهی جمعی از بانوان عکاس استان کردستان به همت انجمن کوردیا فوتو در گالری هنر سنندج برپا شد.

 

سرپرست انجمن کوردیا فوتو در افتتاحیه این نمایشگاه تعداد آثار به نمایش گذاشته شده را 36 اثر خواند و گفت: 21 عکاس زن از سراسر استان در این نمایشگاه آثار خود را عرضه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الهام امی که خود یکی از عکاسان خبری استان کردستان هم هست، بیان کرد: موضوع نخستین دوره این نمایشگاه را «زن» انتخاب کرده ایم و آثار مرتبط با این موضوع  هم به نمایش درآمده است.

 

وی با بیان اینکه علاقمندان به هنر عکاسی می توانند تا سوم خردادماه صبح و عصر از این نمایشگاه دیدن کنند، اظهارداشت: هدف از برپایی این نمایشگاه نشان دادن توانمندی بانوان در حوزه عکاسی است.

 

سارا نوری، عکاس خبری خبرگزاری شبستان کردستان نیز یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه است، که در ارتباط با نمایشگاه به خبرنگار شبستان گفت: نقطه قوت برگزاری این نمایشگاه ویژه بانوان بودن آن و مشارکت گسترده عکاسان زن استان در این رویداد است.

 

وی بیان کرد: امیدواریم چنین برنامه هایی که به منظور نشان دادن توانایی و تخصص بانوان برگزار می شود، همواره در جامعه ما استمرار داشته باشد.

پایان پیام/179

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت خبرگزاری شبستان برجام انتقال سفارت آمریکا به قدس مجلس فلسطین قرآن کریم آمریکا ماه مبارک رمضان عکاس بانوان نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی

 رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اختصاص ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش آماده شده است.

طالب محمدی افزود: تعرفه عادی سنجش ۶۰۰ هزار ریال و تعرفه عشایر، افاغنه و دانش آموزان بی بضاعت رایگان از طریق شناسایی کد ملی واتصال به درگاه الکترونیک سازمان ملی هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی است.

وی گفت: اولیا می‌توانند تا اواخر اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی https://my.medu.ir نسبت به ثبت نام نوآموزان در پایگاه‌های سنجش محل زندگی خود اقدام کنند.

محمدی افزود: پیش بینی می‌شود در سال جاری حدود ۳۴ هزار نوآموز چهار و پنج ساله با مراجعه به مراکز جامع از لحاظ بینایی، شنوایی، جسمی و هوش مورد ارزیابی قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی