Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:40:48 GMT

ارائه تسهیلات ویژه برای اعزام‌های ارزان‌قیمت به عتبات

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۹۵۸۳

ارائه تسهیلات ویژه برای اعزام‌های ارزان‌قیمت به عتبات

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام‌های ارزان‌قیمت به عتبات با هزینه‌ 800 تا 900 هزار تومان از ارائه تسهیلات 500 هزار تومانی برای متقاضیان این سفر خبر داد.

به گزارش مشرق، مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اطلاعیه این سازمان درباره اعزام‌های جدید به عتبات، اظهار داشت: بر اساس این اطلاعیه مشتاقان زیارت عتبات عالیات برای اعزام‌های 10 خرداد تا 20 تیر می‌توانند از امروز برای ثبت‌نام در کاروان‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کاهش 20 درصدی هزینه‌های سفر به عتبات اشاره کرد و گفت: در این سفرها، اعزام‌های ارزان‌قیمت نیز گنجانده شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 800 تا 900 هزار تومان به این سفر نورانی مشرف شوند.

آقایی از ارائه تسهیلات به متقاضیان اعزام‌های ارزان قیمت به عتبات خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این سفرها را ویژه افرادی که تمکن مالی کمتری دارند، برنامه‌ریزی کرده‌ایم، تسهیلاتی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است به طوری که به هر کدام از زائران برای تأمین هزینه سفر 500 هزار تومان وام تخصیص می‌یابد.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به نحوه ارائه تسهیلات به زائران عتبات، خاطر نشان کرد: وام 500 هزار تومانی برای اعزام‌های ارزان‌قیمت بدون بهره و با 2 درصد کارمزد(10 هزار تومان) پیش‌بینی شده که اقساط بازپرداخت آن در 12 ماه با مبلغی کمتر 42 هزار تومان است. بر همین اساس افراد با پرداخت 300 تا 400 هزار تومان می‌توانند به عتبات مشرف شوند.

وی هدف از این اقدام را فراهم شدن بستری مناسب برای تمامی عاشقان سفر به عتبات عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان به این سفر و استفاده از تسهیلات آن می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت یا دفاتر مجاز مراجعه کنند.

در اعزام‌های جدید سازمان حج و زیارت در زمان اعلام شده، زائران 6 شب در عتبات اقامت دارند که سه شب در کربلا، سه شب در نجف و یک شب در کاظمین اسکان می‌یابند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی تسهیلات سازمان حج و زیارت عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد