Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@14:46:45 GMT

برپایی 7 نمایشگاه قرآن در شهرهای خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۰۷۴۷

برپایی 7 نمایشگاه قرآن در شهرهای خراسان‌شمالی

رضا رضایی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت وگو با ایکنا ازخراسان‌شمالی اظهارکرد: همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن در سطح شهرستان های فاروج، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان، شیروان، اسفراین و بجنورد برپا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن در بجنورد و در محل خانه فررهنگ شهرداری، ادامه داد: این نمایشگاه از دوم تا 13 خردادماه سال جاری برای بازدید عموم مردم دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به عرضه قرآن، متون مذهبی، کتب دینی، و ادعیه در این نمایشگاه با تخفیف 20 تا 30 درصدی ، افزود: در کنار برپایی این نمایشگاه کاررگاه های آموزشی و نشست های تخصصی، کتابت آیات قرآن کریم و نمایشگاه اعجاز علمی قرآن نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه ها در راستای توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی و آموزه‌های آن در میان مردم وزمینه سازی مناسب برای انس بیشتر آنان با مفاهیم روح بخش  قرآن کریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد