Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@07:00:31 GMT

سرمربی که استعفا داد!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۰۹۴۷

سرمربی که استعفا داد!

به گزارش پارس نیوز، 

 این استعفا در شرایطی انجام شد که تیم ملی چهار ماه دیگر عازم بازی های پاراآسیایی جاکارتا است و نمایندگان ایران در رقابت های قهرمانی جهان که در روزهای 14تا 21 اردیبهشت ماه امسال به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود، سه سهمیه مستقیم بازی های المپیک 2020 توکیو را کسب کردند.
«ساره جوانمردی»، دارنده 2 نشان طلای پارالمپیک ریو و مدال برنز لندن با ثبت رکورد ۲۳۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ به نشان طلای فینال تپانچه بادی 10 متر جهان و کسب نخستین سهمیه مستقیم رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو در این ماده دست یافت و در بخش تپانچه بادی 50 متر زنان «سمیرا ارم» برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی ضمن تغییر در رکود جهانی خود به سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک رسید.
«مهدی زمانی» هم در تپانچه 50 متر P4 سومین سهمیه ایران در توکیو را برای ایران دشت کرد.
اما «امیری» که از زمستان سال 92 هدایت تیم ملی تیراندازی معلولان را بر عهده گرفته بود، روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی به ایرنا اعلام کرد: با برکناری «رقیه الله کرم» رئیس انجمن تیراندازی از سوی مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان پس از بازگشت از کره جنوبی، من هم استعفا کردم.
وی ادامه داد: نامه استعفای خود را به مسئول فنی فدارسیون دادم که رونوشت آن نیز به رئیس کمیته ملی پارالمپیک ارسال شد.
سرمربی مستعفی تیم تیراندزای معلولان درباره دلیل این استعفا توضیح داد: با توجه به شرایط جدیدی که در ترکیب تیم ایجاد شده حاضر به ادامه فعالیت در این زمینه نیستم و تصمیم قطعی خود را در این زمینه گرفتم.
البته امیری از ادامه توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.
چندی پیش بانو جوانمردی به ایرنا از عدم حضور خود در اردوها خبر داده و گفته بود که مدتی است در اردوهای تیم ملی حضور نمی یابد.
این بانوی مدال آور المپیکی که حضور نیافتن خود در اردوها را به دلیل حاشیه ها و شرایط بد فنی تیم عنوان کرده است، گفت: بارها برای بهبود این شرایط درخواست خود را با رئیس فدراسیون در میان گذاشته ام. اما با تداوم این روند نباید منتظر اتفاق تازه ای در تیم تیراندازی بود و همچنان ساره «تنها» با اندوخته های ورزشی خود باید بار مدال آوری را به دوش بکشد.
ورزشی**9250**1597

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی بازی ایران رقابت جهان کره جنوبی بازی های المپیک لندن زنان زمستان معلولان تیراندازی جانبازان رئیس فدراسیون ورزش پارس مردم سرمربی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دویچه وله، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا امروز دوشنبه ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) اعلام کرد که استعفا نخواهد داد و در سمت خود باقی خواهد ماند.

نخست وزیر ۵۲ ساله اسپانیا روز چهارشنبه ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت) به طور غیرمنتظره اعلام کرده بود که در حال بررسی استعفای خود است.

بر اساس اعلام این رسانه، پدرو سانچز شکایت مربوط به فساد علیه همسرش «بگونا گومز» را دلیل آن عنوان کرده بود.

سانچز سپس تمام قرارهای رسمی خود را لغو کرد.

او همچنین اشاره کرده بود که می خواهد در مورد این فکر کند که «آیا باقی‌ ماندن در سمت ریاست دولت با توجه به باتلاقی که راست‌گرایان و راست‌گرایان افراطی در آن فعالیت سیاسی دارند، ارزشش را دارد یا نه؟»

سانچز حال گفت: من تصمیم گرفته ام در صورت امکان، کارم را با قدرت بیشتر در ریاست دولت ادامه دهم.

نخست‌وزیر اسپانیا همچنین اشاره کرد که تظاهرات اخیر در آخر هفته گذشته (به وقت محلی) در مادرید و برخی شهرهای دیگر این کشور به منظور ابراز همبستگی با شخص او، سبب بازنگری مشترک وی و همسرش در مورد استعفای احتمالی شده است.

کد خبر 6092533

دیگر خبرها

  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد