Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه اختلافات خانوادگی و در پی آن طلاق در صدر بیشترین مشکلات ارجاع شده به اورژانس اجتماعی استان است، گفت: متأسفانه اطلاع اندک افراد از حقوق خود، مهمترین عامل بروز اختلافات خانوادگی است.

جمشید شیران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عوامل مختلفی همچون اعتیاد، مسائل اقتصادی، مسائل جنسی، دخالت بی‌مورد والدین و ازدواج‌های زودرس در بروز اختلافات خانوادگی و سپس طلاق در استان موثر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نمی‌توان علت دقیق و خاصی را به بروز مسأله طلاق در استان نسبت داد اما همه عوامل ذکر شده زمینه لازم را برای بروز طلاق فراهم می‌کنند.

شیران یادآور شد: در بروز اختلافات خانوادگی افراد با سامانه 123 اورژانس اجتماعی تماس می‌گیرند و طبق بررسی‌های صورت گرفته وضعیت همدان در این زمینه نگران‌کننده نیست.

وی ادامه داد: پس از طرح موضوع توسط افراد با سامانه 123، مشاوره‌های تلفنی لازم توسط بهزیستی انجام می‌شود اما در صورت حاد بودن موضوع تیم سیار بهزیستی به محل موردنظر اعزام خواهند شد.

شیران تصریح کرد: این تیم سیار شامل یک مددکار اجتماعی، یک روانشناس و یک مشاور است که در محل موردنظر حاضر شده و به مداخله تخصصی می‌پردازند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان گفت: در صورتی‌که اختلاف با حضور این تیم تخصصی برطرف شود، مداخله پایان می‌پذیرد و از آنها دعوت می‌شود برای دریافت مشاوره‌های بعدی به بهزیستی مراجعه کنند اما در صورت همکاری نکردن خانواده، حتما نیروی انتطامی و پلیس در جریان موضوع قرار خواهند گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مشکل عمدتا در مناطق حاشیه‌شهر و سکونتگاه‌های غیررسمی مشاهده می‌شود که در این مناطق بهزیستی با استقرار پایگاه‌های خدماتی آموزش‌های لازم را از طریق بروشور و یا دعوت این خانواده‌ها و برگزاری کلاس‌های مهارت‌های زندگی ارائه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اختلافات خانوادگی اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی منطقه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این مراسم به مناسبت هفته سلامت و عقیدتی سیاسی  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!