Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@00:26:45 GMT

برجام دو و مذاکره بر صنعت موشکی ایران نباید کلید بخورد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۲۹۷۳

برجام دو و مذاکره بر صنعت موشکی ایران نباید کلید بخورد

کسی که با تمام توان مسئولیت برجام را برعهده گرفته بود و در مقابل دوربین های زنده فریاد می کشید که تمام مسئولیت برجام بر عهده شخص بنده است، اکنون بعد از خدا آن را به رهبر ایران منتصب می کند و به دنبال مذاکره دوباره با اتحادیه اروپا بر سر صنعت موشکی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛شاید صحبت درباره برجام و قرار دادهای محرمانه دولت دیگر تکراری شده باشد اما اینکه مومن از یک سوراخ دوبار گزیده شود جای بسی تعجب است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اسلام امده است «انسان کیّس» کسی است که یک راه شکست خورده را دوبار نمی رود اما متاسفانه ما با خوارج و نهروانی هایی  طرف هستیم که با تفکر غربی و با خوش خدمتی به رفقای غربیشان به دنبال بر باد دادن ثروت های عظیم مملکت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند .

آن هنگام که رهبر انقلاب می فرمودند خوش بین نیستم وشما  کله گنده هایتان را جلو  انداختید تا برای رهبری نامه بنویسند که بگذارید ما برویم مذاکره کنیم و رهبر را به کاری که راضی نبود وادار کردند و ایشان با ترسیم خطوطی به انان فهماند که امریکا و همتایان مستکبرش غیر قابل اعتماد هستند لذا می خواهید بروید لکن خطوط قرمز را رعایت کنید ، اما بدانید که نتیجه نخواهید گرفت و ان هنگام که خرشان از پل بگذرد  بر می گردند و به ریشتان می خندند  .

اکنون  دولت یازدهم و دوازدهم تنها با هدر دادن 5 سال از بهترین زمان های موجود برای ابادانی کشور برجامی را رقم زد که نه تنها خطوط قرمز ان رعلیت نشده بود بلکه در ان خود متعهد شد که از ان خروج نخواهد کرد حتی اگر طرفین قرار داد به مفاد ان عمل نکنند و خارج شوند .

وقتی که شورای برجام تشکیل شد و مسئولان حاضر به پاسخ سئوالات دکتر جلیلی رئیس امور خارجه قبلی نشد نشان از تکبر بی جای این دولت در دیدن حق واقعی این ملت بود زیرا اینان از قبل می دانستند که قصد دارند چه بلایی بر سر ملت ایران بیاورند.

یادم است در ان دوران چطور برجامی که سراسر خسارت محض برای ایران بود تبدیل شده بود به یک برگ برنده برای دولت و چماقی برای کوبیدن بر سر دلسوزان نظام که این عمل تنها با جنگ رسانه ایی دولت و روزنامه های وابسطه به آن شکل گرفته بود.

اکنون منتقدان همچنان انتقاد دارند و دولت همچنان بر اصول متکبرانه و اگاهانه برای از بین بردن شاکله های اصلی نظام پایدار است و قصد دارد مردم را از نظامشان ناامید سازد تا بتواند به دشمن مستکبر چراغ سبزی برای تغییر رژیم را بدهند و منافقان هم برای به دست گرفتن دوباره کشور ایران به جنگ و خونریزی دست ببرند اما این امر هرگز اتفاق نخواهد افتاد زیرا ایران کشور صاحب الزمان است .

درست در جایی که مردم به تقسیم شهرشان معترضند ، و یا در جایی مردمی از نبود آب و تشنگی در وضعیت نا مناسبی هستند و درست زمانی که می توانستیم از انرژی هسته ایی برای شیرین کردن آب دریا استفاده کنیم و کویر سوزان را به مزارع بزرگ محصولات کشاورزی تبدیل کنیم وقتمان  برای خوش خدمتی به سگ هار اسرائیل خبیث هدر رفته است و اکنون هم برای اتحادیه اروپا دم تکان می دهند تا شاید تکه نانی را در قبال جمع کردن صنعت هسته ایی ایران برایشان پرتاب کنند .

برجام تکه کاغذی بیش نیست که مردی ترسو و عاشق غرب آن را رقم زده و اکنون ان را به رهبر شجاع و غیور انقلاب منتصب می کند و رفقای نادان تر از خودش هم یکی پس از دیگری این توفیق اجباری را  از آن رهبرانقلاب می دانند لذا باید یاد اور شوم چطور روزی که به قهرمانان پوشالیتان از جیب ملت ایران هدایایی نفیس با تندیس های زیبا هدیه می کردید نامی از رهبر انقلاب نمی بردید و همه چیز را حاصل تلاش خودتان و دیپلماسی خنده می دانستید اکنون که پیش بینی های رهبر فرزانه  انقلاب به نتیجه رسید و رهبر ایران  عزیز تر از قبل در دل ملت ایران نشسته است ، برجام سراسر دروغ را به ایشان منتصب می کنید !!!.

آیا اکنون زمان ان نرسیده که از نقاب ترس و ذلت بیرون اید و با حمایت مردمی غیور و رهبری قوی دل برجام را اتش بزنید و راه خود را با اتکا به توان داخلی خود پیش ببرید و از ریا ، دروغ و تزویر در لباس پیغمبر بپرهیزید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد

خسرو سرایی مدیر کل ترانزیت، لجستیک  سازمان بناد رو دریانوردی با بیان اینکه علاقمندی تاجیکستان برای سرمایه گذاری لجستیکی در بندر چابهار یکی موفقیت‌های سرمایه گذاری بین المللی در ایران رویکرد مهمی محسوب می‌شود  گفت: بندر چابهار باتوجه به موقعیت استراتژیکی که دارد بسیاری از کشور‌ها ازجمله تاجیکستان به دنبال آن است که با ورود و همکاری با این بندر بتواند  در زنجیره ارزش جهانی این بندر  ورود پیدا کند.

وی افزود: کشور ما در واقع پل ترانزیتی هست بین شرق و غرب شمال و جنوب بالعکس و این به آن معنی است که اگر در چهار راهی توقفی صورت گیرد و مقررات دست وپاگیری  به تصویب برسد باعث می‌شود که سایر کشور‌ها از این فرصت سو استفاده کنند چراکه ما در حال حاضر در دنیای رقابت هستیم و بسیاری از کشور‌های همسایه در حال بندرسازی هستند که می‌توانند این فرصت ترانزیت را از ایران بگیرند، اما توجه به موقعیت استراتژیک ایران و بنادر در بین سایر کشور‌ها بسیار حائز اهمیت است.

سرایی افزود: موقعیت منحصر به فرد بندر چابهار و ورود هندوستان برای سرمایه گذاری در این بندر باعث شده که هم کشور افغانستان و هم کشور روسیه برای ورود به این بندر و سرمایه گذاری در آن اقبال نشان دهند.

گفتنی است تفاهم‌نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی‌اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل‌ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم‌نامه با هدف توسعه همکاری‌های حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیت چندوجهی بین دو کشور به امضا رسید.هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل‌ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور