Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@12:36:33 GMT

اولین اولویت های آقای شهردار جدید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۳۰۵۰

سید محمد علی افشانی شهردار تهران در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، پس از خواندن سوگندنامه  و با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و بافت فرسوده از جمله مواردی هستند که از سوی مقام معظم رهبری بر توجه به آن‌ها تأکید شده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این 3 مورد در اولویت من برای اداره شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال گذشته دانش آموزان حدود یک ماه به علت آلودگی هوا تعطیل بودند، گفت: برنامه رئیس جمهور برای سال ۹۷ نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است. بر این اساس می‌توانیم در راستای کاهش آلودگی هوا اعتباراتی از دولت دریافت کنیم.

شهردار تهران در خصوص تغییر مدیران شهرداری تهران، گفت: هر کسی که توان انجام مأموریت سازمانی داشته باشد و سالم کار کند همچنین رضایت مردم را در پی داشته باشند، با او به فعالیت برای اداره امور شهر ادامه خواهم داد؛ تغییرات مدیران به شناختی که در طی زمان از آنها کسب می‌کنند بستگی دارد.

وی در خصوص مبارزه با فساد گفت: هر مدیری وقتی منصوب می‌شود اگر تخلفی‌ در گذشته صورت گرفته باشد باید به آن تخلف رسیدگی کند اما مخالف رسانه‌ای کردن تخلف مدیریت قبلی هستم چرا که باید به صورت کامل از آن تخلف مطلع شوم و سپس از طریق مراجع قانونی پیگیری کنم، ممکن است پس از طی روال قانونی مشخص شود که تخلفی‌ صورت نگرفته است.

افشانی گفت: رسیدگی به دستفروشان نیز به طور طبیعی در برنامه اداره شهر موجود است اما برنامه‌هایی که تأثیر گذاری بیشتری دارند در اولویت من است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهردار تهران اعتیاد مقام معظم رهبری دانش آموزان آلودگی هوا رئیس جمهور ناوگان حمل و نقل دولت شهرداری آسیب های اجتماعی اعتیاد دانش آموزان شهردار تهران مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1403/02/18 لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 1403/02/20 و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.  

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که  تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.  

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com  قابل انجام میباشد. رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد . 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است