Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-08@03:52:47 GMT

شرکت ملی گاز می‌خواهد برند جهانی شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۳۸۳۶

شرکت ملی گاز می‌خواهد برند جهانی شود

مدیر گازرسانی گاز ایران (NIGC)">شرکت ملی گاز ایران گفت:ما باید با افزایش سطح توقع خود، سعی و تلاش بیشتری کنیم که گاز ایران (NIGC)">شرکت ملی گاز ایران را در حد کلاس جهانی بالا ببریم.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی گاز ایران (NIGC)">شرکت ملی گاز ایران، سعید مؤمنی، مدیر گازرسانی گاز ایران (NIGC)">شرکت ملی گاز ایران، در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان همدان که با حضور اعضای هیأت‌مدیره و هیأت‌رئیسه شرکت گاز استان همدان و تعدادی از مدعوین، برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: ما می خواهیم شرکتی سرآمد بوده و تبدیل به برند شویم؛ از این رو رشد، بهره‌وری و سرآمدی در بهره برداری در این زمینه، از جایگاه مهمی برخوردار و گاز ایران (NIGC)">شرکت ملی گاز ایران نیز بر همین اساس، سیاست‌گذاری خود را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه در استان همدان از ۱۰۲۳ روستا، ۱۰۱۷ روستا گازدار شده و امسال نیز گازرسانی باقی روستاها صورت می‌گیرد و دیگر توسعه هدفمند گازرسانی هدف اصلی در این استان نیست، اظهار داشت: با توجه به قدمت و نیروهای خوبی که در شرکت گاز استان همدان وجود دارد می توانیم علاوه بر تکیه بر این نیروهای توانمند، از توانمندی های این شرکت در زمینه فنی و مهندسی در کشور عراق و بعد از آن به سایر کشورها استفاده کنیم که بتوانیم در سطح کلاس جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم .

مؤمنی افزود: در این راستا بایستی واحدهای پژوهش، مهندسی، بازرسی فنی و واحدهای فنی، کارهای نوآورانه را ارائه دهند و در این زمینه‌ها با برگزاری جلسات و همفکری، ایده های خلاق خود جامه عمل بپوشانند تا به سطح مطلوب برسیم.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید ایجاد بستری مناسب جهت مشترکین گاز طبیعی به جهت بررسی بهتر و بیشتر موارد گازی مثل افزایش تعداد دفاتر پیشخوان، بوجود آید، افزود: بعنوان مثال؛ یک مشترک برای تغییر نام یا مشترک شدن نبایستی با افزایش سفرهای درون شهری، آلودگی هوا، تردد بی مورد ، استهلاک فراوان خود را به ادارات یا دفاتر محدود پیشخوان برساند لذا با ایجاد بستر مناسب می‌توان تسهیلات لازم را جهت دسترسی مستقیم مشترکین فراهم کرد.

مؤمنی در پایان از مهندس مهدوی مدیرعامل پیشین شرکت گاز استان همدان که به افتخار بازنشستگی نائل شده، به عنوان نیروی مخلص، مومن و متعهد و از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس نام برد و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات وی برای عبدا... فیاض مدیرعامل شرکت گاز استان، آرزوی موفقیت کرد.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان

عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع دامپروری شهرکیان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۱۵ هزار مشترک گاز در چهارمحال و بختیاری

مساحت این مجتمع دامپروری ۹۰ هکتار و دارای ۷ هزار دام راس گاو شیری است.

برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به‌منظور خرید لوله، اتصالات و تجهیزات گازرسانی تامین شد و دو میلیارد تومان از سوی اعضای مجتمع دامپروری شهرکیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خرید ویپ و پادهای اورجینال از برند ووپو VOOPOO در فروشگاه ویپ ایران
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد