Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:19:38 GMT

محموله یک کیلوگرمی هروئین به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۴۵۳۲

محموله یک کیلوگرمی هروئین به مقصد نرسید

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی انجام اقدامات اطلاعاتی در خصوص کنترل فروشندگان مواد مخدر در عملیاتی مشترک با کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در محور اصلی بهار به شهرستان اسدآباد خودروی حامل مواد مخدر هروئین شناسایی و بصورت نامحسوس تحت مراقبت قرار گرفت.

وی افزود: خودرو حامل مواد مخدر در ابتدای روستای آب باریک متوقف و طی بازرسی بعمل آمده از داخل خودرو مقدار ۹۹۵ گرم مواد مخدر هروئین و یک عدد وافور و یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بهار افزود: قاچاقچی دستگیر شده به همراه مواد مخدر کشف شده و خودرو برای سیر مراحل قانونی مرجع قضایی بهار معرفی شد.

دستگیری۴۰ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار همچنین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری۴۰ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهرستان بهار طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون تعداد ۲۸ نفر خرده فروش، معتاد و قاچاقچی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ نوری با اشاره به تبعات منفی سرقت و با بیان اینکه پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان از جمله جرایمی است که همواره در طرح های انتظامی شهرستان بهار در کانون توجه کارکنان بوده، اظهارداشت: پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش و بکارگیری اقدامات پیش دستانه و اشراف اطلاعاتی در مبارزه با سارقان، موفق به دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت و کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی شد.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی تعداد ۱۰ نفر نیز تحت عنوان سایر جرائم دستگیر و برای رسیدگی به مراجع قضایی اعزام شدند.

کد خبر 4301072

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بهار فرماندهی انتظامی همدان مواد مخدر هروئین ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران خرم آباد اشتغال بیرجند مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد