Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: در این جلسه ظریف و عراقچی از چند و چون مذاکره با اروپایی‌ها صحبت کردند و تضامینی که باید بعد از خروج آمریکا از برجام گرفته شود را بیان کردند البته این موارد هم اکنون در حال مذاکره است و هیچ چیز قطعی و نهایی نشده است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح نشست غیرعلنی گفت: این نشست با حضور آقایان ظریف، کرباسیان، شمخانی و عراقچی برگزار شد؛ در این نشست مباحثی در خصوص مذاکرات با ۵ کشور در زمینه ادامه برجام مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این جلسه ظریف و عراقچی از چند و چون مذاکره با اروپایی‌ها صحبت کردند و تضامینی که باید بعد از خروج آمریکا از برجام گرفته شود را بیان کردند البته این موارد هم اکنون در حال مذاکره است و هیچ چیز قطعی و نهایی نشده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آن چیزی که خواست نمایندگان مجلس است حفظ منافع ملی و ایستادگی برای مواضع مردم و توصیه‌های مقام معظم رهبری است که در این زمینه ۱۱ نفر از نمایندگان اظهارنظر کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لوایح چهارگانه مرتبط با FATF توضیح داد: بحث بعدی که در نشست غیرعلنی مطرح شد لایحه مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم بود. موضوعی که در این زمینه مطرح شد این بود که آیا این لوایح ما را به FATF می‌رساند یا خیر که آقای شمخانی؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی تأکید داشت این لوایح ارتباطی با FATF ندارد و بیان داشت که این لوایح چهارگانه جدا از FATF است.

وی ادامه داد: مجلس محل تضارب افکار است؛ نمایندگان موافق و مخالف در این زمینه صحبت کردند، همه از روی دلسوزی اظهارنظر‌هایی داشتند، اما آن چیزی که مسلم است این بود که نمایندگان بر تأمین منافع ملی تأکید داشتند که خارج از مأموریت مقام معظم رهبری گامی برداشته نشود.

نعمتی تأکید کرد: این لوایح جزو دستور مجلس است، اما با توجه به اینکه یکسری نگرانی‌هایی وجود داشت امیدواریم با ارائه توضیحات مسئولان، نگرانی نمایندگان برطرف شده باشد.

طبق گزارش خانه ملت، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لوایح به صورت مستقل در دستور صحن علنی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: هر کدام از این لوایح به صورت مستقل بررسی می‌شود، دبیر شورای عالی امنیت ملی چندین بار به صراحت در صحن علنی اعلام کرده است که لوایح چهارگانه ارتباطی به FATF ندارد، اما بنده اعتقاد دارم ممکن است به نوعی این موارد مرتبط با FATF باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جلسه علنی مجلس جلسه غیر علنی مجلس کشورهای اروپایی مذاکرات در حال انجام دبیر شورای عالی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم