Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی واحد اردبیل اظهار کرد: « در این آزمون عملی که در 12 ایستگاه فعال « اورژانس، قلب، جراحی، زنان، اطفال، ارتوپدی، خون، داخلی (غدد)، ENT، پاتولوژی، عفونی و پوست» برگزار شد، 45 نفر دانشجوی رشته پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفتند.»

دکتر مسعود فردین افزود: « برگزاری آزمون صلاحیت های بالینی از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف این ارزیابی تعیین توانمندی بالینی دانش آموختگان دوره دکترای عمومی رشته پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او ادامه داد: « با استناد به مصوبه دومین نشست شورای آموزش پزشکی عمومی مورخ 27 خرداد 87 لازم است علاوه بر امتحانات و ارزیابی های پایان بخش های بالینی، در پایان مرحله کارورزی آزمون مهارتهای بالینی انجام شود.»

وی تصریح کرد: «آزمون مهارتهای عملی بالینی به روش آزمون ساختارمند عینی بالینی (OSCE) با تاکید بر مهارت های ارتباطی، تصمیم گیری بالینی مبتنی بر اخذ شرح حال و معاینه فیزیکی و انجام مهارت های عملی تشخیصی درمانی برگزار می شود.»

در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل رشته های پزشکی، پرستاری، مامایی و علوم آزمایشگاهی دایر است.

واحد اردبیل آزمون صلاحیت بالینی دکتری پزشکی عمومی دکتر مسعود فردین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل آزمون صلاحیت بالینی دکتری پزشکی عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.                 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته، اطلاعيه‌هاي مذکور و اين اطلاعيه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند.
در ضمن آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي اقدام کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاریخ 1403/02/12، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون ورودي دكتري 1403 اینجا را کلیک کنید

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند