Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این حمله سر و صورت و کتف ایمان دچار آسیب شده که با انتقال به بیمارستان شهیدرجایی گچساران تحت مداوای پزشکان قرار گرفت. آفتاب‌‌نیوز : در سالروز انتخاب مجدد "حسن روحانی" به عنوان رئیس جمهور، رئیس ستاد استانی جوانان وی در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"ایمان محمدپور فتح" فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح‌طلب که در ایام انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ ، مسئولیت ستاد جوانان دکتر روحانی در استان را عهده دار بود، شب گذشته مورد سوءقصد توسط افراد ناشناس قرار گرفت.
یکی از نزدیکان محمدپور به ایلنا گفت: حدود ساعت 8 شب و زمانی که ایمان قصد داشت برای افطار به خانه بازگردد، حدود پنج تا شش نفر با سر و صورت پوشیده در مسیر کمربندی گچساران به ایمان حمله می‌کنند و وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند.
این عضو خانواده محمدپور می‌گوید: خودروی این افراد بدون پلاک بود.
وی ادامه می‌دهد: در این حمله سر و صورت و کتف ایمان دچار آسیب شده که با انتقال به بیمارستان شهیدرجایی گچساران تحت مداوای پزشکان قرار گرفت.

وقتی در خصوص انگیزه ضاربان از وی پرسیدم در جواب گفت: مشخص نیست این ضرب و شتم با چه انگیزه‌ای بوده ولی ایمان هیچگونه مسئله و مورد شخصی با کسی نداشت.
وی در ادامه گفت: برخی از مسئولان سیاسی و انتظامی شهرستان در بیمارستان حضور یافتند و نسبت به تشکیل پرونده شکایت نیز اقدام کردند.
منبع: ایلنا کد خبر: ۵۲۴۴۹۲ تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد

 به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های اسرائیلی از زخمی شدن بن گویر وزیر امنیت ملی اسرائیل در اثر واژگون شدن خودرویش و زخمی شدن او خبر دادند.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد که بن‌گویر در پی واژگونی خودرو در یک سانحه رانندگی به بیمارستان  عساف هروفیه در نزدیکی تل آویو منتقل شد.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی ایتامار بن‌گویر وزیر امنیت ملی در یک سانحه رانندگی در نزدیکی محل وقوع عملیات ضدصهیونیستی در رمله واژگون شد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم اسرائیل نیز گزارش داد: ایتامار بن گویر وزیر امنیت ملی پس از واژگونی خودروی وی در رمله مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.

براساس گزارش رسانه‌های عبری خودروی بن گویر در مسیر خود برای حضور در محل وقوع عملیات ضدصهیونیستی در رمله، دچار سانحه شد.

شبکه کان نیز گزارش داد، خودروی وزیر ایتامار بن گویر از چراغ قرمز عبور کرد؛ این امر باعث تصادف و واژگونی خودرو شد.

 

دیگر خبرها

  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • واژگونی خودوری «بن گویر»
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد