Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: مهم نظر کادر فنی و کی روش است ولی به نظر من بازیکنان بیشتری از پرسپولیس می توانستند به تیم ملی دعوت بشوند. البته مهم نتیجه گرفتن تیم ملی است و اگر تیم کی روش با بازیکنان استقلالی هم نتیجه بگیرد ما راضی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شرایط بازیکنان پرسپولیس و جدایی احتمالی چند ستاره در روزهای محرومیت سرخ‌پوشان خاطرنشان کرد: به نظر من باید هرچه زودتر تکلیف بازیکنان مشخص شود چون از پنجره نقل و انتقالات هم محروم هستیم و این بزرگترین مشکل ماست.

پیشکسوت پرسپولیس با توجه به محرومیت افشین پیروانی از سرپرستی این تیم و اینکه جدی‌ترین گزینه برای این پست است، گفت: هنوز با من صحبتی نشده و اگر بگویند با کمال میل قبول می کنم ولی ترجیح می دهم صبر کنیم و ببینیم مشکل پیروانی حل می شود یا خیر.

606

پرسپولیس فوتبال پنجعلی کی روش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال پنجعلی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از بازی مقابل فولاد تلاش کردیم تیم را برای بازی بسیار دشوار مقابل پیکان آماده کنیم. تلاش کردیم بازیکنان را توجیه کنیم که تمام کردن کار از شروع کردن آن خیلی مهم‌تر است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند.

عنایتی: خواسته ویسی منطقی است، نظارت‌ها بیشتر شود

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)