Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@14:13:47 GMT

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب و بورسیه نخبگان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۸۹۸۷

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب و بورسیه نخبگان

دکتر ولایتی، رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت ایجاد رشته‌های جدید و بین رشته‌ای در این دانشگاه عنوان کرد: بر اساس برنامه جدید دانشگاه آزاد در پی جذب نخبگان در قالب عضو هیأت علمی دراین دانشگاه هستیم که در این راستا بیش از ۱۴ هزار نخبه جمع شده‌اند که ۶۰ درصد آنها از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین / رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت ایجاد رشته‌های جدید و بین رشته‌ای در این دانشگاه عنوان کرد: بر اساس برنامه جدید دانشگاه آزاد در پی جذب نخبگان در قالب عضو هیأت علمی دراین دانشگاه هستیم که در این راستا بیش از ۱۴ هزار نخبه جمع شده‌اند که ۶۰ درصد آنها از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد هستند.

دکتر ولایتی در نشست خبری روز ملی اهدای عضو، ضمن اشاره به ۳۱ اردیبهشت و سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان است که بین یک میلیون و ۴۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار دانشجو، ۴۰۰ واحد دانشگاهی و ۶۰۰ مدرسه در قالب سازمان سما دارد. در مجموع تقریباً ۱۰۰۰ واحد آموزشی زیرمجموعه دانشگاه آزاد فعالیت می‌کند و با در نظر گرفتن دانش‌آموزان سازمان سما تقریباً دو میلیون دانشجو و دانش‌آموز در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم
  • برگزاری مجدد کنکور در یک منطقه متاثر از وقوع سیل