Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس با اشاره به تحقیق و تفحص از «شرکت نیشکر کارون و صنایع جانبی توسعه نیشکر خوزستان» گفت: متوجه شدیم متوسط حقوق سالیانه مدیران در شرکت نیشکر در سال ۹۶، ۱۰۰ میلیون و بیشترین حقوق دریافتی تا ۳۰۰ میلیون هم بوده است. عباس پاپی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین نتایج «تحقیق و تفحص از شرکت نیشکر کارون و صنایع جانبی توسعه نیشکر خوزستان» گفت: طبق آخرین نتایج بررسی‌ها، ما متوجه شدیم که متوسط حقوق سالیانه مدیران در شرکت نیشکر در سال ۹۶، ۱۰۰ میلیون و بیشترین حقوق دریافتی تا ۳۰۰ میلیون هم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این حقوق با حقوق کارگران، کارکنان شرکت کاملاً متناقض و فاصله دارد چرا که در آن شرکت کارگری  داریم که با کمتر از دو میلیون تومان فعالیت می‌کند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: همچنین متوجه شدیم که زیان انباشته این شرکت بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان است که در واقع این زیان انباشته هرساله هزینه‌ای را بر شرکت تحمیل می‌کند.

عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس با اشاره به موضوع واگذاری‌ها در شرکت نیشکر تصریح کرد: این واگذاری‌ها موجب اعتراض مردمی قرار گرفته است که قبل از تاسیس شرکت نیشکر کارون در آن منطقه ساکن بودند و از این اراضی به‌عنوان املاک خودشان استفاده و امرار معاش می‌کردند.

وی ادامه داد: برخی از ماشین‌آلات و اراضی این شرکت به قیمت‌های پایینی واگذار شده است.

پاپی‌زاده با اشاره به حساب‌سازی در این شرکت گفت: این حساب‌سازی به طوری بود که  واقعیت ورشکستگی شرکت نیشکر کارون مشخص نشود. طبق این حساب‌سازی‌ها، نه تنها این شرکت با حدود ۲ میلیارد تومان زیان انباشته شده، ورشکسته نشان نمی‌دهد که حتی سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هم از بابت تسهیلات پرداختی به شرکت، سود نمایان است.   نماینده مردم دزفول خاطرنشان کرد: بنابراین زیان دهی این شرکت در حساب‌ها درج نشده است چرا که اگر این زیان در حساب شرکت منعکس می‌شد بر روی تراز مالی نتیجه منفی می‌گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت نیشکر تحقیق و تفحص صنایع توسعه نیشکر خوزستان تراز مالی تسهیلات پرداختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی، گفت: این آزمون جهت استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور در ۷۵ حوزه آزمون جهاددانشگاهی استان لرستان برگزار شد.
فرهاد فرامرزیان ادامه داد: این آزمون با شرکت ۱۶ هزار و ۸۶۰ داوطلب و با همکاری بیش از ۱۰۰ نفر از جهادگران جهاددانشگاهی لرستان به‌عنوان عوامل اجرایی آزمون برگزار شد.
فرامرزیان افزود: با توجه به بعد مسافت و در راستای تسهیل تردد داوطلبان، این آزمون در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، کوهدشت، پل‌دختر، نورآباد و الیگودرز نیز برگزار شد.
در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند. 
نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش