Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برای جلوگیری از وقت‌کُشی اروپایی‌ها، باید چهارچوب زمان‌بندی مشخص و متقنی از سوی جمهوری اسلامی ایران تعیین شود تا ما بیش از این تن به تداوم مذاکرات بی‌نتیجه ندهیم.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به موضع اروپا برای استمرار اجرای برجام اظهار کرد: اروپایی‌ها تنها در مقام سخن از حفظ برجام سخن می‌گویند، اما تا کنون بر روی میز مذاکرات هیچ تضمین قطعی در خصوص اجرای تعهدات خود نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای جلوگیری از وقت‌کُشی اروپایی‌ها، باید چهارچوب زمان‌بندی مشخص و متقنی از سوی جمهوری اسلامی ایران تعیین شود تا ما بیش از این تُن به تداوم مذاکرات بی‌نتیجه ندهیم، افزود: استمرار روند برجام برای اروپایی‌ها در گرو ۲ هدف «کاهش نفوذ ایران در منطقه» و «کاهش توان موشکی ما» خلاصه می‌شود و اگر این دو هدف محقق نشود، بدون تردید اروپایی‌ها نیز از برجام خارج می‌شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: آمریکا به اروپا ماموریت داده تا جایی که می‌تواند علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال فشار کند تا سرانجام ما تسلیم خواست آمریکا در زمینه قدرت موشکی و نفوذمان در منطقه شویم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمیدرضا ترقی اروپا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا