Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در سال ۹۷ برای افزایش میزان صادرات و فرصت‌های شغلی جدید برنامه‌ریزی‌شده است گفت: صادرات استان سمنان تا پایان سال ۹۷ به یک میلیون دلار افزایش می‌یابد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی ظهر امروز در نشست شورای مدیران استانداری سمنان اظهار داشت: برای تحقق شعار سال جدید و هدف‌گذاری‌های استانداری سمنان برای ایجاد توسعه پایدار در حوزه اشتغال و صادرات استان سمنان انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افزایش میزان صادرات و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در اولویت نخست مسئولان و مدیران اقتصادی قرار دارد افزود: این هدف به‌صورت جدی در سال 97 باید پیگیری و محقق شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه با اجرای برنامه‌های ویژه اقتصادی و رونق تولید خاطرنشان کرد: تا پایان سال 97 میزان صادرات استان سمنان به یک‌میلیون دلار افزایش می‌یابد.

وی برنامه‌ریزی برای افزایش صادرات غیرنفتی و رفع بیکاری را از دیگر برنامه‌های دولت برشمرد و گفت: همراهی و همکاری مردم و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این اهداف لازم است و باید در این راستا از ظرفیت مردم برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز بهره‌گیری شود.

چاووشی در ادامه ابراز داشت: مدیران اجرایی استان سمنان باید شناخت ضرورت‌ها و اولویت‌های استان را در دستور کار قرار دهند تا بتوانند نیازهای مردم را احصاء و گامی مؤثر در راستای رفع آن بردارند.

استاندار سمنان با اشاره به تغییرات برخی مدیران استانداری سمنان تأکید کرد: تاز مانی که اقناع عقلی و وجدانی نباشد هیچ مدیری در سطح استان تغییر نمی‌کند و باید تمامی ظرفیت‌ها و جوانب در حوزه تغییرات مدیران در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: استان سمنان در سطح کشور در بسیاری از ارزیابی‌ها سرآمد است و این مسئله به  سبب همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی محقق شده است.

چاووشی گفت: مدیران باید تنها سودای خدمت به مردم را در سر بپرورانند و بدانند که با رفتار سلیقه‌ای و تفکرات قومی و قبیله‌ای نمی‌توانند امر خدمت‌رسانی را به‌درستی انجام دهند.

انتهای پیام/ ز

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان

به گزارش صدای ایران از آناتولی،بر اساس داده‌های اتحادیه صادرکنندگان صنعت خودرو اولوداغ، گروه خودرو‌های سواری ۲۸.۲ درصد از صادرات ۹ میلیارد و ۱۳۲ میلیون و ۴۳۱ هزار دلاری صنعت خودرو را در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ از ترکیه تشکیل می‌دهد.

صادرات خودروی سواری که در ۳ ماهه نخست سال گذشته ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون و ۴۵۷ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۱.۷ درصد کاهش به ۲ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۹۶۱ هزار دلار رسید.

خودروی سواری از ترکیه در سه ماهه نخست سال جاری به ۷۳ کشور، منطقه خودمختار و آزاد صادر شد.

صادرات به ایتالیا که در ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ میلادی ۲۲۵ میلیون و ۳۰۴ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۵۸.۵ درصد افزایش به ۳۵۷ میلیون و ۲۸۶ هزار دلار رسید.

انگلستان با ۳۲۸ میلیون و ۳۳۱ هزار دلار صادرات خودروی سواری در سه ماهه اول سال و ۹.۶۴ درصد رشد در رتبه سوم قرار داد.

صادرات یک میلیارد و ۹۶ میلیون و ۳۲ هزار دلاری به کشور‌های فرانسه، ایتالیا و انگلستان در ۳ ماه معادل ۴۲.۵ درصد از کل صادرات خودروی سواری از ترکیه بوده است.

آلمان با ۲۴۴ میلیون و ۶۱۱ هزار دلار در رتبه چهارم صادرات خودروی سواری قرار دارد که ۱۲.۷۱ درصد افزایش داشته است.

صادرات به الجزایر که در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳، ۸ میلیون و ۱۲ هزار دلار بود، در ماه‌های مشابه سال جاری با ۴۴۱ درصد افزایش به ۴۳ میلیون و ۳۷۲ هزار دلار رسید.

صادرات به استرالیا با ۶۳۸ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۶۷۸ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۷۷۴ هزار دلار و به مصر با ۸۱۶ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۸۶ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۱۳۰ هزار دلار رسید.

دیگر خبرها

  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا