Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@23:05:59 GMT

«پپ گواردیولا»؛ گرانترین مربی فوتبال جهان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۰۹۸۰

«پپ گواردیولا»؛ گرانترین مربی فوتبال جهان

به همین دلیل مطبوعات انگلیس او را مرد ۶۰ میلیونی نامیدند. او بعد از تمدید قراردادش با سیتی برای مدت ۲ سال تبدیل به گرانترین و پردرآمدترین مربی دنیا شد. دستمزد او با این قرارداد از ۱۷ میلیون یورو در سال به ۲۳ میلیون یورو افزایش پیدا کرد که با احتساب پاداش‌ها برایش بیشتر از این هم خواهد شد.

پپ که پیش از این در سیتی ولخرجی زیادی هم برای خرید بازیکن کرده بود اعلام کرده که قرار نیست مانند فصول قبل این تیم هزینه زیادی برای خرید بازیکن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که مطبوعات جزیره، مخصوصا روزنامه «سان» ادن آزارد، ستاره بلژیکی چلسی را به تیم آبی‎پوش منچستر نسبت دادند و خرید این بازیکن مطمئنا هزینه زیادی برای مالک ثروتمند تیم در بر خواهد داشت. این روزنامه نوشته سیتی حاضر است برای خرید آزارد حتی تا ۱۰۰ میلیون یورو هم پرداخت کند.

مهر

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، طبق آخرین گزارش موسسه کنترل مالی فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن فصل گذشته 109.8 میلیون یورو ضرر کرد، هرچند باید اذعان داشت که قهرمان فرانسه ضررهای خود را به کمتر از نصف رسانده است.

بر اساس گزارش اداره ملی کنترل مدیریت (DNCG) که سلامت مالی فوتبال فرانسه را تجزیه و تحلیل می کند، 18 تیم لیگ یک فرانسه، در فصل 23-2022 در مجموع 273 میلیون یورو ضرر کردند، که در مقایسه با 582 میلیون فصل 22-2021 شرایط بهتری دارد.

PSG همچنان با 109.9 میلیون یورو ضرر، وضعیت قرمز دارد، در حالی که ضرر لیون 99 میلیون یورو گزارش شده است و این تیم در رتبه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود