Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:40:18 GMT

درخواست سوریه از مسکو برای اعزام معلم زبان روسی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۱۲۳

درخواست سوریه از مسکو برای اعزام معلم زبان روسی

سفیر سوریه در روسیه گفت، این کشور با کمبود معلم روس زبان مواجه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از وستی، ریاض حداد گفت: ما از وزارت علوم روسیه خواسته‌ایم تا ساماندهی دوره‌های آموزشی را برای کار معلمان زبان روسی بیشتری در سوریه فراهم کند.
وی افزود: علاوه بر این مذاکراتی نیز با دانشگاه‌های روسیه جهت برگزاری دوره‌های ویژه آموزش معلمان روس زبان برای دانشجویان سوری در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام سوری خاطرنشان کرد، بیش از سی هزار دانش آموز سوریه اکنون در حال فراگیری زبان روسی در مدارس این کشور هستند.
پس از حضور نظامی روسیه در خاک روسیه و حمایت از دولت این کشور، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در فرمانی از مراکز آموزشی این کشور خواست تا زبان روسی نیز در مدارس این کشور تدریس شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد .

امام جمعه شاهین دژ باتبریک فرارسیدن هفته معلم به جایگاه والای معلم در تربیت دانش آموزان مومن و متعهد برای آینده کشور اشاره کرد وگفت: مهمترین رسالت خطیر معلمان تربیت نیروی سالم و کارآمد برای آینده مدیریتی کشوراست .

امام جمعه شاهین دژ همچنین با تبریک فرارسیدن روز کارگر به نقش این قشر زحمتکش در عرصه تولید و خودکفایی کشور اشاره کرد وگفت: نقش کارگران در چرخه تولید و رونق اقتصادی بسیار زیاد است.

امام جمعه شاهین دژ همچنین از اجرای طرح نور  (حجاب و عفاف )از سوی نیروی انتظامی را بسیار باارزش عنوان واز اجرا کننده گان این طرح قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • خودداری ارمنستان از شرکت در نشست امنیتی در روسیه