Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@02:26:39 GMT

غیبت مشکوک ولیعهد سعودی ادامه دارد! +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۲۲۰

غیبت مشکوک ولیعهد سعودی ادامه دارد! +عکس

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع عربستان در خبری اعلام کرد که «فیصل بن بندر بن عبدالعزیز» حاکم ریاض، شب گذشته (شنبه) به جای «محمد بن سلمان»، ولی عهد و وزیر دفاع عربستان در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشکده افسری حاضر شده است.

خبرگزاری فارس: در ادامه خبر‌ها درباره غیبت مشکوک ولیعهد سعودی، شب گذشته برخلاف معمول، حاکم ریاض به جای محمد بن‌سلمان در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشکده افسری ملک عبدالعزیز حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع عربستان در خبری اعلام کرد که «فیصل بن بندر بن عبدالعزیز» حاکم ریاض، شب گذشته (شنبه) به جای «محمد بن سلمان»، ولی عهد و وزیر دفاع عربستان در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشکده افسری حاضر شده است.  

در خبر منتشر شده، هیچ اشاره‌ای به چرایی غیبت، ولی عهد و وزیر دفاع سعودی در این مراسم که طبیعتا باید با حضور وزیر دفاع برگزار شود، نشده است.

غیبت غیر معمول وزیر دفاع سعودی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشکده افسری و حضور حاکم ریاض به جای وی، بیش از پیش شک و شبهات و سؤالات را در خصوص شرایط جسمانی وی بر برانگیخته است.

این روز‌ها غیبت طولانی‌مدت محمد بن سلمان موضوع داغ برخی رسانه‌هاست. محمد بن سلمان تقریبا از چند روز بعد از حادثه تیراندازی در محوطه کاخ سلطنتی محله «الخزامی» واقع در ریاض در اول اردیبهشت‌ماه دیگر در انظار عمومی دیده نشده است.

اگر چه سؤالات مختلف در خصوص وضعیت بن سلمان و چرایی غیبت او هر روز در حال افزایش است، اما هیچ توضیح یا اقناعی از سوی دستگاه حاکمیتی سعودی دیده نمی‌شود و همین مساله باعث پیچیدگی شرایط شده است.

شب گذشته (شنبه) نیز خبرگزاری اتیوپی اعلام کرد که «ابی احمد» نخست‌وزیر این کشور در ریاض به دیدار «محمد بن سلمان»، ولی عهد عربستان رفته است، اما خبرگزاری رسمی عربستان در اخبار مربوط به، ولی عهد هیچ خبری در این خصوص پوشش نداده و هیچ تصویری نیز از این دیدار ادعایی منتشر نشده است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QRv

منبع: فردا

کلیدواژه: ولیعهد سعودی بن سلمان غیبت مراسم فارغ التحصیلی دانشکده افسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد

به گزارش ورزش سه، منتظر محمد ستاره عراقی تیم مس رفسنجان در دیدار با گل‌گهر سیرجان غایب بود و برای حضور در تیم ملی عراق فراخوانده شده بود.

محرم نویدکیا در واکنش به غیبت این بازیکن واکنش جالبی داشت و گفت: ما می‌توانستیم منتظر را به تیم ملی عراق ندهیم اما دور از انصاف بود، او کاپیتان تیم ملی امید عراق است و حق دارد که در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد.

نویدکیا با رد شایعه مصدومیت این بازیکن گفت: منتظر مصدومیتی ندارد، او دو اخطاره بود و فردا برای عراق بازی خواهد کرد.

تیم ملی زیر 23 سال عراق فردا در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا به مصاف اندونزی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم