Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@09:37:32 GMT

فروش فوری پژو 207 آی دستی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۴۳۱

فروش فوری پژو 207 آی دستی

ساعت24-گروه صنعتی ایران خودرو، هم زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و به مناسبت پاسداشت این رویداد مبارک، شرایط فروش فوری خودروی پژو 207 آی دستی را به صورت محدود از دوم خرداد آغاز می کند.

به گزارش ایکوپرس،‌ در این طرح، پژو 207 آی دستی به قیمت مصوب 47 میلیون و 130 هزار و 400 تومان با موعد تحویل 30 روزه و در رنگ های متنوع به مشتریان عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

برمبنای این گزارش، به منظور بهره برداری حداکثری مشتریان نهایی، امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً برای اشخاص حقیقی فراهم بوده و  هر کد ملی به شرط نداشتن ثبت نام در شش ماه گذشته، مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه از هر خودرو است.

متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه دوم خرداد ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دستورانی افزود: طبق ارزیابی های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استانداردهای مصوب است و استفاده از مکمل های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی باشد.


وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل ها تحت نظارت استاندارد نیست.


مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس