Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@23:00:09 GMT

واکنش برانکو به خط خوردن جلال حسینی از تیم ملی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۰۷۷

لیست تیم ملی برای اردوی ترکیه در حالی از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد که سید‌جلال حسینی و محمد انصاری دو مدافع پرسپولیس در این لیست جایی ندارند.

خبرنگار تسنیم به همین دلیل سراغ برانکو ایوانکوویچ که در کرواسی به سر می‌برد، رفت که وی در این باره گفت: در مورد لیست اعلام شده نظری ندارم و برای تیم ملی در جام جهانی بهترین آرزوها را می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

             بیشتر بخوانید : فهرست ۲۴ نفره تیم ملی برای اردوی استانبول اعلام شد

در همین رابطه جعفر کاشانی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خط خوردن سید جلال حسینی از لیست تیم‌ ‌ملی برای اردوی ترکیه، اظهار کرد: واقعا باورم نمی‌شود که کارلوس کی‌روش یکی از بهترین مدافعان لیگ را از لیستش کنار گذاشته باشد. سید جلال حسینی، بازیکن پخته و با تجربه‌ای است که حضور چنین بازیکنی در خط دفاع می‌تواند خیلی به تیم کمک کند.

او افزود: به‌ هر حال در حال‌ حاضر سید جلال حسینی دیگر در تیم‌ ‌ملی نیست و باید به نظر سرمربی تیم‌ ‌ملی احترام بگذاریم. قاعدتا خودش برنامه‌هایی دارد که طبق این برنامه‌ها  تصمیم گرفته سید جلال در ترکیب تیمش نباشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم