Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:37:02 GMT

اسلام بخشی از وجود من است/عاشق دینم هستم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۲۴۳

اسلام بخشی از وجود من است/عاشق دینم هستم

خبرگزاری شبستان:اولین داور مسلمان محجبه در انگلیس گفت که دین من بخشی از وجود من است و من عاشق آن هستم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « aboutislam»، «جواهر روبل» اولین داور مسلمان در انگلیس است که با حجاب کار داوری خود را انجام می دهد.

او در این باره می گوید:وقتی اولین بار با حجاب برای داوری یک مسابقه حاضر شدم پسرها می خندیدند و می گفتند:امکان ندارد که او داور باشد اما آنها می توانند ببینند که من می توانم یک داور خوب باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبل افزود:من اینجا هستم تا تصورات غلط را از بین ببرم .دخترها می توانند فوتبال بازی کنند.آنها می توانندهر کاری که می خواهند انجام دهند.دین من بخشی از وجود من است و من عاشق آن هستم.

برای این داور محجبه،مسلمان بودن به معنای انسان خوب بودن،متعادل بودن و انجام دادن هر کاری است که خوشحالی را به ارمغان بیاورد و من فکر می کنم که همه این کارها را انجام می دهم اما وقتی مردم فرهنگ را با دین می آمیزند موضوع کمی گیج کننده تر می شود زیرا گاهی فرهنگ ها بسیار سختگیرانه عمل می کنند و مردم آن را با دین اشتباه می گیرند.

«جواهر روبل» می گوید:میخواهم در 10 سال آینده یک داور حرفه ای باشم و در لیگ های مختلف داوری کنم.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت مجلس برجام انتقال سفارت آمریکا به قدس فلسطین خبرگزاری شبستان آمریکا مسجد رژیم صهیونیستی مسلمان حجاب انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی