Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:49:03 GMT

افشای جزئیات قرارداد گریزمان با بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۵۰۸

افشای جزئیات قرارداد گریزمان با بارسلونا

به نظر می رسد که تلاش های مسئولان اتلتیکو و شخص دیگو سیمئونه برای متقاعد کردن آنتوان گریزمان به ماندن نتیجه بخش نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از فینال لیگ اروپا و درخشش گریزمان که منجر به قهرمانی اتلتیکو شد، رئیس باشگاه مادریدی در چند مصاحبه صراحتا تاکید کرد که گریزمان بازیکن اتلتیکو است و برای فروش وی با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نخواهند شد ولی خود او نیز می دانست که تلاش هایی از چند ماه پیش برای انتقال او به بارسلونا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بارسلونا تقریبا اطمنان دارند که ستاره فرانسوی فصل بعد در کنار مسی و سوارز، خط حمله آبی و اناری ها را تشکیل خواهد داد.

 

 

 

 

امروز آلبرت ماسنو، خبرنگار نشریه اسپورت که سال گذشته برای اولین بار ادعای جدایی نیمار و پیوستن او به پی اس جی را در اسپانیا مطرح کرد، گزارش داده است که توافق بین بارسلونا و گریزمان به صورت کامل صورت گرفته و این بازیکن با قراردادی 5 ساله به بارسا خواهد پیوست. خواهر گریزمان که مدیر برنامه های اوست، در چند ملاقات خود با مسئولان بارسا در نهایت قرارداد را به امضا رسانده است.

 

دستمزد دریافتی گریزمان، سالانه 15 میلیون یورو خالص خواهد بود که او را پس از مسی و با اندکی تفاوت بالاتر از سوارز قرار می دهد. همچنین پاداش های قابل توجهی نیز برای گریزمان در نظر گرفته شده است از جمله پاداشی ویژه در صورت نهایی شدن انتقال. با هر قهرمانی بارسا و نیز رسیدن گریزمان به حدنصاب خاصی در گلزنی نیز مبلغی به حساب وی واریز خواهد شد.

 

گریزمان در حالی این شرایط را پذیرفته است که اتلتیکو به وی پیشنهاد دستمزد 25 میلیون یورویی در سال را ارائه داده و این نشان می دهد که برای او، پول در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

 

 

آنتون گریزمان اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال در این فصل تصمیم گرفته بود که نیمکت بارسلونا را در پایان فصل ترک کند و از هدایت این تیم کنار برود اما با گذشت چند ماه نظرش را در این باره تغییر داد.

این مربی جوان در جلسه‌ای که دو شب پیش به همراه مدیران بارسلونا داشت به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم برای خودش و این تیم این است که به حضورش روی نیمکت ادامه دهد و این خبر روز گذشته در نشست مطبوعاتی با حضور او و خوان لاپورتا به صورت رسمی اعلام شد.

با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که او مخالفانی هم در بین اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه دارد و حالا Esport3 خبر داده است که بعضی از اعضای هیئت مدیره به صورت جدی به این مربی برای ادامه فصل و فصل آینده هشدار داده‌اند.

آنها به ژاوی تذکر دادند که باید رفتارش را روی نیمکت بارسلونا تغییر دهد، چرا که معتقد هستند دریافت کارت‌های قرمز متوالی از سوی سرمربی این تیم به شهرت بارسا ضربه می‌زند و این موضوعی است که باید به صورت جدی از سوی او مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک