Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال ۸۴ تاکنون به ۱۰۷ طرح  از ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است گفت: ۸ طرح از این تعداد به تجاری سازی و تولید انبوه رسیده است. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد عقیلی پور ظهر امروز در بازدید از طرح های پژوهشی این سازمان اظهار داشت: تسهیلات این سازمان در بخش نیمه حرفه ای از 20 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تسهیلات بلاعوض است افزود: محدودیتی در پذیرش تعداد طرحهای فناورانه در بخش نیمه حرفه ای وجود ندارد.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خراسان جنوبی سهمیه امسال پذیرش طرحهای فناورانه در بخش آماتور را 30 طرح اعلام کرد و اظهار داشت: به این طرحها هم تا سقف 10 میلیون تومان تسهیلات حمایتی پرداخت می شود.

عقیلی پور با اشاره به دیگر حمایتهای این سازمان از ایده ها و ابتکارات گفت: امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی این سازمان و دانشگاههای استان، مراکز رشد، پردیس شرکتهای دانش بنیان و همچنین مشاوره کارشناسان خبره بصورت رایگان در اختیار مبتکران و مخترعان است.

وی بیان کرد: بسیج علمی از سال 84 تاکنون از 107 طرح با پرداخت تسهیلات از 200 هزار تومان تا 10 میلیون تومان حمایت کرده است و 8 طرح از این تعداد به تجاری سازی و تولید انبوه رسیده است.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خراسان جنوبی یادآورشد: طرحهایی که حاوی راه حلهایی برای برطرف کردن مشکلات عمده خراسان جنوبی بویژه در بخش کشاورزی، آب و صنعت داشته باشد، در اولویت حمایت قرار می گیرد.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و ۶ شعبه هلال‌احمر استان به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف در آماده باش هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، اظهار داشت: 6 شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

وی گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف بیشتر است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

کاوسی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر 4 نفر در جاده خوسف- معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند