Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@08:06:52 GMT

اتفاق تاریخی برای ستاره عربستان در برابر رئال مادرید(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۸۷۳

به گزارش ایلنا، تیمهای ویارئال و رئال مادرید شب گذشته در چارچوب هفته پایانی رقابت های لالیگا، در ورزشگاه ال مادریگال به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه مساوی 2-2 به اتمام رسید.

یکی از مهمترین اتفاقات این مسابقه به بازی رفتن سالم الدوساری برای زیردریایی های زرد برای نخستین بار بود. این بازیکن از دقیقه 58 به جای خاوی فوئگو وارد زمین شد و نمایش بدی هم نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الدوساری با انتقال از این الهلال یکی از نفراتی بود که در طرح مشترک فدراسیون فوتبال عربستان و لالیگا قرار بومد در این لیگ به بازی گرفته شود اما تا هفته پایانی فرصت بازی پیدا نکرد.

دوساری در جام جهانی هم جزو نفرات اصلی عربستان سعودی به شمار می رود.

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سالم الدوساری ویارئال اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!

هم تیمی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه مقایسه جود بلینگام با این بازیکن را رد کرد.

به گزارش ایسنا، جود بلینگام چهارمین بازیکن رئال پس از والورده، رودیگر و رودریگو است که بیشترین دقایق را در زمین بوده است. ۳۱۹۰ دقیقه در ۳۶ بازی و ۲۱ گل زده باعث شده است جود بلینگام یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان در بین پنج لیگ برتر اروپا باشد و این مسئله باعث شده است تا خیلی ها او را با دوران اوج زیدان در رئال مقایسه کنند.

به گزارش اسپورتال، مارسل دسایی هم تیمی سابق زین الدین زیدان در تیم ملی فرانسه درباره مقایسه بلینگام و زیدان گفت: بلینگام عملکرد خوبی مقابل بارسلونا نداشت اما همچنان نقش مهمی برای تیمش ایفا کرد و توانست گلزنی کند. او می داند چگونه دفاع کند، قادر به زدن گل های مهم است و می تواند از هوش بازی خود به نفع تیمش استفاده کند. اما مقایسه با زیدان را قبول ندارم. با وجود اینکه استعداد بلینگام شبیه به زیدان است ولی تفاوت هایی بین آنها وجود دارد.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، تابستان ۲۰۲۳ بلینگام را می‌خواستند اما این رئال مادرید بود که او را با قراردادی به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو به دست آورد که با تمام بندها به ۱۳۴ میلیون یورو می‌رسد. عملکرد بلینگام تا اینجا نشان می‌دهد که کاملا ارزش این مبلغ هنگفت را داشته است.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا باید در دیدار بعدی امشب جمعه در زمین رئال‌ سوسیداد به میدان برود. رئال در دیدار قبل برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا اختلافش را با آبی‌اناری‌ها در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز افزایش دهد و به قهرمانی در لالیگا بسیار نزدیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم